Achtergrond muziekje in dit filmpje
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Cyspoz    posted on 16-02-2007 13:16
Wie kan mij helpen aan titel & artiest van de achtergrond muziek uit dit filmpje. Mocht je hiet niet weten, doe jezelf een lol en kijk zoiezo naar dit oh zo leuke filmpje.

Afkomstig van deze website: MS Firefox

What do you think about Achtergrond muziekje in dit filmpje ??

Vote :   

djpeckman    posted on 16-02-2007 13:40
Ik zou het niet weten maar het filmpje is inderdaat wel leuk

Waar heb je de achtergrond muziek als ik vragen mag eigenlijk voor nodig want ik vind het muziek om bij in slaap te vallen.
Cyspoz    posted on 16-02-2007 13:44
Poster: djpeckman
Waar heb je de achtergrond muziek als ik vragen mag eigenlijk voor nodig want ik vind het muziek om bij in slaap te vallen.

Ja niet voor DJ-en nee. Maar vind het leuk muziekje om te hebben en kan me voorstellen dat het af en toe van pas kan komen.
ccc    posted on 16-02-2007 19:03
Leuk filmpje.

De minimum eis voor MS Firefox 2007 is Quadcore CPU 4.6GHz processor or higher als ik het zo goed begrijp. Ik neem aan dat mijn Triplecore van 14.2GHz het ook wel aan kan?
Steev    posted on 16-02-2007 23:30
Poster: ccc
Leuk filmpje.

De minimum eis voor MS Firefox 2007 is Quadcore CPU 4.6GHz processor or higher als ik het zo goed begrijp. Ik neem aan dat mijn Triplecore van 14.2GHz het ook wel aan kan?

Ik neem aan dat je 4.2 GHz bedoeld ipv 14.2Ghz? Anders zou ik die pc van jou wel eens willen zien :D
ccc    posted on 17-02-2007 19:00
Ik neem toch aan dat die ms firefox een totale grap is of niet? Winking my eye
Cyspoz    posted on 17-02-2007 19:45
Poster: ccc
Ik neem toch aan dat die ms firefox een totale grap is of niet? Winking my eye

Ja.

Maar dat ik wilde weten welke achtergrond muziek het is, dat is geen grap Winking my eye
Cyspoz    posted on 12-03-2007 22:03
U bent alle verslagen door mijn reeds op leeftijd zijnde vader. De muziek in het filmpje, waar hij overigens goed om moest lachen, is My Name Is Nobody van de wel bekende Ennio Morricone wat meteen de titelsong is van de gelijknamige film.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

345 Users online: 40 Guests (305 Unknown)
Pages generated today : 5.805
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.657.817