Rock Werchter duurder!!!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NielsR    posted on 15-02-2007 14:02
Ik wou dit jaar is terug naar rock werchter gaan om de  chemical brothers te zien en faithless maar ik heb juist gezien dat ze de tickets duurder zijn geworden 75 euro per dag en 160 voor 4 dagen ze hebben wel een indrukwekkende affiche nu al metallica,the kooks,muse,the beasty boys ik had wel graag gehad dat roger sanchez zoals vorig jaar nog is terug komt vet feestje, ik ga zeker naar tomorrowland maar werchter vind ik nu te duur. rock werchter
User edit by NielsR on 15-02-2007 @ 14:03:37 (4%)

What do you think about Rock Werchter duurder!!! ??

Vote :   

Sammow    posted on 15-02-2007 15:11
ik ga waarschijnlijk wel gaan, is een uurtje rijden met de fiets dusja :D Beastie Boys, Chemical Brothers en Faithless, dat is toch geweldig :D trouwens DB Galaxie gaat ook dit jaar weer de optredens aan elkaar spelen Happy, laughing
ciderke    posted on 15-02-2007 17:29
Het is schandalig veel geworden. Geef mij dan maar pukkelpop, bijna evengoede namen op de affiche, maar ze zijn minder commercieel, veel alternatiever volk en op hun affiche staan altijd namen die de volgende jaren zullen doorbreken. Terwijl Werchter de groepen hebben die het al gemaakt hebben...

lrfist    posted on 16-02-2007 14:33
onmenselijk gewoon. ik woon zoals sammow in de buurt (voor mij is het een kwartiertje/halfuurtje met de fiets.
echter ik zoek altijd werk op rock werchter zelf. dit jaar waarsch aan de bandjes, met mijn neus knal op het hoofdpodium (van ver dan toch) Happy, laughing en uiteraard veeeeeel vrije uurtjes Winking my eye

edit: heb ff de affiche erbij gehaald
al gezien:
bjork, muse (al 2 keer), chemical (2 of 3 keer), faithless (al 6 keer!), meticallica (al 2 keer)
het enige wat ik nog wil zien zijn de beastie boys Happy, laughing
User edit by lrfist on 16-02-2007 @ 14:43:23 (69%)
Camino    posted on 16-02-2007 15:08
Heb spijtig genoeg een 2e zit dus ga helaas niet de tijd hebben om naar Werchter te gaan... had Faithless anders wel graag gezien!
DJ_Sintec    posted on 16-02-2007 18:06
niet enkel werchter is duurder geworden, maar graspop metal meeting is met 20 euro opgeslagen
MrPecho    posted on 16-02-2007 20:02
Pukkelpop maar vooral dour zijn op muzikaal vlak veel beter(en veel meer elektronische muziek dan werchter)
en dour is de helft goedkoper en geloof me, daar maak je wat mee.
ik snap de mense niet die werchter ozo geweldig vinde.
lrfist    posted on 16-02-2007 20:04
Poster: DeafDJ
Heb spijtig genoeg een 2e zit dus ga helaas niet de tijd hebben om naar Werchter te gaan... had Faithless anders wel graag gezien!

werchter is begin juli hé Happy, laughing . of hoe zit dat met jullie tweede zit? ik heb die toch pas eind augustus begin september... Happy, laughing
Sammow    posted on 16-02-2007 21:19
Poster: lrfist

werchter is begin juli hé Happy, laughing . of hoe zit dat met jullie tweede zit? ik heb die toch pas eind augustus begin september... Happy, laughing

na Werchter is een normaal mens 2 weken out :p

This is an old Topic

No new postings for 6.780 days.
 Post CommentThat would be 226 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

209 Users online: 119 Guests (90 Unknown)
Pages generated today : 171.888
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.690.803