Ben al een tijdje op zoek naar dit nummer op cd (single) of eventueel verzamelalbum waar hij op staat. Echt een superdikke feesthit, al ergens uitgebracht in 1992 en in 1999 nog een nieuwe versie van gemaakt door Leila K zelf. Hier in de cd-winkels in de buurt kon niemand me voorthelpen.
What do you think about Leila K - Open Sesame ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Op Maxi Single heb ik hem maar die doe ik niet weg. Heb wel even voor u nagezien op de maxi en hij is uit 1993. Trouwens laatst hier in Belgie nog op een cd in de winkel zien staan maar weet niet meer waar. Hopelijk heb je hier iets aan
Ik heb hem ook op CD Maxi, maar die gaat toch alleen weg tegen een uitstekend bod. Kan je hel beter via discogs kopen...
kiss the future
This is an old Topic
No new postings for 6.794 days. Post CommentThat would be 226.5 months or a whopping 18.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.