Ik heb hier thuis een gloednieuwe, ongebruikte Allen & Heath Xone 92 staan. Ik was van plan om een dj-set te kopen voor thuisgebruik, maar het wordt me toch iets te duur. Vandaar dat ik hem dus wil verkopen.
Hij is dus gloednieuw, ongebruikt, geen enkel krasje erop! Zit in de originele doos, kabels erbij.
Graag alleen serieuze biedingen!
Dj Mattie Matthijs
What do you think about [TK] Brandnew Allen & Heath Xone 92! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Paar dingen die je zou kunnen vermelden om de verkoop te bevorderen: - Waar gekocht? - Wanneer gekocht? - Orginele aankoop bon erbij? - Nog garantie? - Wat foto's
Indd.. denk wel even dat de Xone een mixer is van een goede 1400 euro.. als die echt "brand New" is (Zoals het er staat).. dan issie zeker zoveel waard!
wil eerst wel even een fototje (of 2 zien)
User edit by Laidback on 06-03-2007 @ 19:41:04 (25%)
Denk dat er een slotje op kan. Ik heb hem namelijk van Matthijs gekocht voor een vriend van me
This is an old Topic
No new postings for 6.778 days. Post CommentThat would be 225.9 months or a whopping 18.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.