Ontopic, een post uit
een ander topic:Poster: DJ_IVI-R
fruity loops is vrij gemakkelijk te gebruiken ( zeker in vergelijking met cubase, ableton, nuendo, reason), maar ik vind het een enorm onstabiel programma..
laatste tijd wordt er ook over zoveel programma's gepraat kwestie van producen, dus misschien is het eens handig dat er een soort sticky komt met een overzicht per software wat de mogelijkheden zijn, ervaringen van gebruikers enzovoort..
ik ben nu zelf ook wat aan het experimenteren met producen, ik heb ableton 6 liggen, cubase 3, reason 3 , nuendo en FL studio.. maar ik zie door de bomen het bos niet meer! wat kan ik nou best nemen om een high quality track te maken met beperkt materiaal ( keyboardje en pc en emu 0404 soundcard)?
De meeste van deze programma's zijn ook zo ongelooflijk ingewikkeld en ik heb ook niet enorm veel tijd om het te checken, dus gaat maar stap voor stap..
btw sorry mods, kan zijn dat deze reply hier niet helemaal op zijn plaats is.. maar weet niet goed waar hem anders kwijt te geraken nu de discussie over fl studio hier aan bod kwam 
Ik heb persoonlijk nooit problemen gehad met de stabiliteit van FL, maar ik had dan ook een trail versie. In mijn ogen is het een prima programma, maar de sounds die er in zitten klinken niet heel bijzonder en door de opbouw van de loopjes gaat het (bij mij) snel erg statisch klinken, nou is producen ook niet helemaal (of: helemaal niet) mijn ding.