Poster: henkdetr
Ik download wel es wat bij beatport.
Maar ja, veel hebben ze simpelweg niet, ook bv de leuke remixen
Ik wil best betalen, maar als er niet wordt geboden wat ik graag wil hebben...
dan download ik gewoon illegaal
Poster: bramv
hoezo zijn die mensen dan prutsers?
Poster: Reemz
Kopen en dan downloaden.
Mensen die alles "illegaal" downloaden verzieken het wereldje. Dat men zo nu en dan een nummer download, daar heb ik absoluut geen problemen mee. Maar mensen die alles illegaal downloaden zijn gewoon prutsers.
Poster: bramv
idd en op MP3 web's valt ook niet alles te downen
Poster: henkdetr
Ps, weten we hier wel dat éigenlijk bij publiekelijk draaien legaal gedownloade mp3's toch geen legaal gebruik is? 'Legaal' is alleen voor persoonlijk gebruik. De rechten mbt publiek zijn meestal niet geregeld.
Maar dit is een grijs vlak.
Poster: ACTIVE
ik ben er niet bang voor want heb een grote verzameling thuis die me steunt op het gebied van percentage KOOP - Download
Poster: DJ-Emotion
Dit slaat natuurlijk nergens op, maar als er op deze manier wordt gecontroleerd zal mijn verzameling van 3000 platen de lading wel dekken denk ik
Wat ik hiermee bedoel is dat ze ook rekening houden met of je alleen een downloader ben of/en ook een koper.. ALs je net zo mij download en koopt ondersteun je de muziekindustrie tenminste nog en dan begrijpen ze het downloaden van oudere nummers die niet te krijgen zijn en het overzetten op cd's of downloaden wat makelijker... want uiteindelijk als ik een oud nummer zie staan op cd en die heb ik niet orgineel koop ik hem ook daarvoor.. Ook al is het niet voor alleen eigen gebruik...
weet je wat het leuke is, in engeland koop je een plaat voor 4.5 euro = 3 pond... weet zeker als we in nederland dezelfde prijzen hadden dan was deze topic er niet geweest...
weet je wat het leuke is, in engeland koop je een plaat voor 4.5 euro = 3 pond... weet zeker als we in nederland dezelfde prijzen hadden dan was deze topic er niet geweest...
quote: |
Poster: ACTIVE ruim 20.000 euro's aan platen en cd's thuis weet je wat het leuke is, in engeland koop je een plaat voor 4.5 euro = 3 pond... weet zeker als we in nederland dezelfde prijzen hadden dan was deze topic er niet geweest... |