Windows Update KB927978
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ccc    posted on 12-02-2007 17:52
Ik heb Windows Xp Home. Samen met SP2. Ook heb ik automatische updates aanstaan.
Dit gaat al jaren goed. windows download de update en daarna verschijnt er een geel schildje in de taakbalk. Dan klik ik daarop en kan ik em installeren.

Nu heb ik al 5 dagen lang dat het gele schildje verschijnt en ik de update installeren en dan 5 minuten erna weer het schildje terug komt en ik de update weer kan installeren.
Het is dus net of er niks wordt geinstalleerd.
Nu heb ik al gezocht op google maar zonder enig resultaat.

Dit is de update MSXML 4.0 SP2 Security Update (KB927978) installeren (update 1 van 1)...

What do you think about Windows Update KB927978 ??

Vote :   

RoyBeware    posted on 12-02-2007 17:56
heb je eel legale licentie?
Laidback    posted on 12-02-2007 17:57
ik heb dat probleem ook

en daar komt bij dat ik een Legale Coorporate editie heb
en windows zecht online bij de check dat mn code geblokt is :S
RoyBeware    posted on 12-02-2007 18:15
Raar...

Misschien even contact opnemen met Microsoft?
Of de updates zijn gestopt... lijkt me sterk...

Gr, Roy.
ccc    posted on 12-02-2007 18:16
Ik heb een legale licentie.
Wat bedoel je met online je code geblokt?
Lead    posted on 12-02-2007 18:40
De update heeft te maken met XML volgens mij.

De gele schildje wil zeggen dat er updates voor je beschikbaar zijn en je ze nog moet downloaden/installleren, afhankelijk van de instellingen van de auto updater.

Als Windows zegt dat je code geblokkeerd is, is je code wellicht op het internet terecht gekomen en maken daar nu meer mensen gebruik van.

Neem even contact op met Microsoft, houd je serie nummer bij de hand en je probleem wordt zo opgelost. Als je een legale versie hebt moet je gewoon update kunnen downloaden/installeren...
Let the BASS be louder
RoyBeware    posted on 12-02-2007 18:46
Poster: Lead
De update heeft te maken met XML volgens mij.

De gele schildje wil zeggen dat er updates voor je beschikbaar zijn en je ze nog moet downloaden/installleren, afhankelijk van de instellingen van de auto updater.

Als Windows zegt dat je code geblokkeerd is, is je code wellicht op het internet terecht gekomen en maken daar nu meer mensen gebruik van.

Neem even contact op met Microsoft, houd je serie nummer bij de hand en je probleem wordt zo opgelost. Als je een legale versie hebt moet je gewoon update kunnen downloaden/installeren...

Daar dacht ik ook aan... Dat hij dan op internet terrecht is gekomen.
ccc    posted on 12-02-2007 21:48
Hmmmm ik heb het probleem niet meer, WANT

MIJN PC IS FINAAL GECRASHED AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
IK ben echt totaal over de zeik.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

247 Users online: 44 Guests (203 Unknown)
Pages generated today : 37.508
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.689.520