Vorige week viel er iets van een plank, bovenop het display van de CMX-3000 controller. Ja hoor barst in het ronde glaasje. Is dat te vervangen en zo ja, hoe kom ik aan dat onderdeel?
What do you think about CMX3000 display gebarsten ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: RobertW Vorige week viel er iets van een plank, bovenop het display van de CMX-3000 controller. Ja hoor barst in het ronde glaasje. Is dat te vervangen en zo ja, hoe kom ik aan dat onderdeel?
Misschien dat je het onderdeel los kunt bestellen hier in NL. Ga er dan wel van uit dat dit erg prijzig is. Een Nederlandse dealer zal een Duits product niet ter reparatie aannemen en naar Pioneer opsturen, denk ik. Dan moet je al een dealer met eigen technische dienst zoeken, maar dan zul je er ook zeker niet goedkoop van af komen.
User edit by PatrickBeuken on 11-02-2007 @ 12:14:54 (1%)
Goedkoop = duurkoop. Je heb een bepaalde prijs betaald voor je CMX die lager was dan hier in NL. Risico is zo'n geval als dit waarbij je weer meer betaald dan iemand die hem hier zou hebben gekocht.
Het onderdeel zal via de dealers te verkrijgen zijn. Je kunt het zo bij hen bestellen, echter zul je niet al te veel hulp krijgen bij montage denk ik....
Natuurlijk is zo'n onderdeel te vervangen, zoals alle onderdelen....
Zoals al gezegd: ga naar een dealer en bestel het onderdeel via hen. Dat zal de kortste oplossing zijn denk ik.
Let the BASS be louder
This is an old Topic
No new postings for 6.802 days. Post CommentThat would be 226.7 months or a whopping 18.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.