De beste club van Nederland (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : De beste club van Nederland

-Matrix
-Time out
-The powerzone
-Now & Wow
-Hotel Arena
-Winkel van Sinkel
-The Escape
-Anders:

Voting is only possible for our Members
MuffHouse    posted on 11-02-2007 07:47
Welke club in Nederland is volgens jou de beste, en vooral erg belangrijk waarom?
Beschrijf bij je onderbouwing:
-De locatie (inhoudelijk)
-Plaats
-De capaciteit

What do you think about De beste club van Nederland ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 11-02-2007 11:25
Mondial
Beek
Capaciteit: geen idee?
Waarom: omdat ze zijn uitgeroepen tot beste uitgaansgelegenheid van NL.
Jorrit    posted on 11-02-2007 11:39
Now & Wow is eigenlijk toch geen discotheek, maar een progammeur in de Maassillo?

(ps. ik zit net op de site van the Powerzone, onder DJ's, en dan onder het kopje international staan de volgende DJ's: Sebastien Leger (Twijvelgeval, maar die woont in Amsterdam), Luna, Gregor Salto, Tiesto... etc... ik dacht dat die gewoon Nederlands waren :P)
Mod edit by Jorrit on 11-02-2007 11:42 (100%)
Lukaz    posted on 11-02-2007 11:43
na vele verhalen die ik heb gehoord/gelezen ga ik voor de Roxy :D
Lead    posted on 11-02-2007 11:44
Klopt inderdaad de laatst genoemnde zijn Nederlands...

Ik denk dat je de Now & Wow moet veranderenin in Maassilo en dan klopt het rijtje weer. Niet echt een club, maar wel een Venue. Ben er nu 2 weekenden achter elkaar geweest en iedere avond daar is anders.
Let the BASS be louder
Progrezz    posted on 11-02-2007 11:51
ik ben nu geen nederlander, maar moeten panama, het paard van troje en bozzinni daar ook niet tussen?
User edit by Progrezz on 11-02-2007 @ 11:52:47 (23%)
robbert    posted on 11-02-2007 11:56
Poster: PatrickBeuken
Mondial
Beek
Capaciteit: geen idee?
Waarom: omdat ze zijn uitgeroepen tot beste uitgaansgelegenheid van NL.

Nou ik weet niet wie ze daar toe heeft uitgeroepen, maar daar ben ik het dus echt niet mee eens..
MuffHouse    posted on 11-02-2007 12:53
T gaat om een mening, niet om een feit! Je eigen bevindingen kunnen volledig verschillen met de informatie die je van een grote uitgaansgelegenheid hebt. (officieel/onofficieel)
User edit by MuffHouse on 11-02-2007 @ 12:54:15 (17%)
ScottB    posted on 11-02-2007 13:27
Poster: Progrezz
ik ben nu geen nederlander, maar moeten panama, het paard van troje en bozzinni daar ook niet tussen?

Bozzini is er pas veel te kort om hier een goede mening over te vormen denk ik. Ook denk ik dat er weinig mensen vaak/regelmatig in AL deze clubs komen om ze goed te beoordelen.
HouseArrest    posted on 11-02-2007 13:35
Time Out
Gemert
5000 personen

Er wordt met iedereen rekening gehouden doordat er 7 zalen over 2 verdiepingen zijn waar overal andere muziek gedraait wordt.
Er worden iederen zaterdag maar ook vaak vrijdag bekende dj's en/of artiesten gehuurd.
Voor mij is dit de beste club van nederland, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik niet in alle clubs ben geweest dus er zullen waarschijnlijk betere zijn.
User edit by HouseArrest on 11-02-2007 @ 13:38:52 (100%)
dj-nick    posted on 11-02-2007 13:46
Matrixx
Nijmegen
1600 personen

Omdat er gewoon heel veel verschillende avonden zijn voor jong & oud,
altijd wel bekende dj's aanwezig en niet te
vergeten de Matrixx @ The Park tijdens de nijmegse vierdaagse.
HouseArrest    posted on 11-02-2007 14:08
Matrixx is een goeie club en matrixx at the park vond ik al helemaal geweldig :D:D
LauW    posted on 11-02-2007 14:19
Ik ben al in een berg tenten geweest maar van dit rijtje alleen in now&wow en dat vind ik nou zeker geen leuke tent. Zit geen sfeer in als je het mij vraagt muziek staat vaak veel te hard en ik ben altijd opzoek naar de plee's daar

Kent iemand Index in duitsland? Dat is pas een discotheek! Echt de grootste die ik ooit ben geweest en alles was supermooi aangekleed/verlicht en onwijs mooi geluid ook, dat vind ik ook wel belangrijk.. word vaak vergeten.

Panama is ook wel chill, nouja niet bepaald chill eigenlijk. Leuk tentje maar is snel vol en dan word het heeel erg warm en benauwd daar.. toevallig gister nog geweest met sneakers Happy, laughing Owja en die prijzen van panama zijn wel associaal trouwens..

Thalia lounge in rdam is wel relax, mooi licht/geluid en ze hebben arco =) Verder off_corso is ook wel aardig maar daar word het vaak ook te warm
User edit by LauW on 11-02-2007 @ 14:24:05 (85%)
ccc    posted on 11-02-2007 14:21
Ik vind het rijtje veels te kort. Maak er dan geen poll van en een "gewoon" topic.
dj-nick    posted on 11-02-2007 14:26
Poster: HouseArrest
Matrixx is een goeie club en matrixx at the park vond ik al helemaal geweldig :D:D

ook naar @ The Park geweest
robbert    posted on 11-02-2007 14:37
Ik denk trouwens ook dat weinig clubs in Nederland het winnen van bijvoorbeeld de Versuz in Belgie, geweldige tent is dat!

Wout-r    posted on 11-02-2007 15:02
Poster: dj-nick

ook naar @ The Park geweest

Ik ook! :P En voorheen vaak naar Matrix Under The Bridge.  Khoop wel dat ze dit jaar weer zoiets organiseren Happy, laughing
jera    posted on 11-02-2007 15:04
now en wow Winking my eye is goed en in de buurt bij mij Winking my eye

User edit by jera on 11-02-2007 @ 15:04:33 (60%)
rickdekoning    posted on 11-02-2007 15:08
waarom staat Hollywood Music Hall er niet bij ?
greup    posted on 11-02-2007 15:16
winkel van sinkel,... het verbaasd me een beetje dat die hier tussenstaat,... Daar is toch niet speciaals aan?

Die zou ik dan vervangen voor de monza,.. Een tent waar bij zeker gezegt mag worden "Alles klinkt beter in de monza" het geluid is daar gewoon van erg hoog niveau en staat ( integenstelling tot veel andere tente) gewoon perfect afgesteld.

Ook de dj's in de monza zijn gewoon top ( sowieso beter dan winkel van sinkel) Buiten de huis dj's staan er met grote regelmaat dj's als lucien foort, erick e, roog, flg ect.

greup    posted on 11-02-2007 15:16
Poster: rickdekoning
waarom staat Hollywood Music Hall er niet bij ?

omdat die zwaar ruk is
dj-nick    posted on 11-02-2007 15:47
Poster: Wout-r

Ik ook! :P En voorheen vaak naar Matrix Under The Bridge.  Khoop wel dat ze dit jaar weer zoiets organiseren Happy, laughing

komt elk jaar volgens mij
dj-nick    posted on 11-02-2007 15:49
Poster: greup

omdat die zwaar ruk is

ieder zijn smaak,
maar valt ook meer onder de catogorie uitgaanscentra
Wout-r    posted on 11-02-2007 15:49
Poster: dj-nick

komt elk jaar volgens mij

Ja maar je weet nooit he. Vooral omdat er vorig jaar een dode was gevallen bij de Vierdaagse (@ the park is een onderdeel van de vierdaagse feesten) gingen er geruchten dat de vierdaagse verplaatst ging worden...
djmamo    posted on 12-02-2007 09:46
de Senaat in Valkenswaard
1000? personen

erg mooi en goede aankleding en goed geluid en licht.

Area sixzz in dordrecht, zet ik neer als aankomend talent.
dit omdat het net open is en nog niet erg druk, maar dat gaat zeker komen als je gaat kijken dat benjamin bates en ben liebrand staan geprogrammeerd, en ik...

ik denk dat het een potenteel grote tent kan worden.

dus allemaal naar area sixzz in dordrecht..
www.moonentertainment.nl
robbert    posted on 12-02-2007 16:57
Ik vind dat bozzini het toch ook wel erg goed doet. Ik kom er nu vaker en ik moet zeggen dat er een leuke sfeer hangt. Er wordt lekkere muziek gedraaid (er is ook een r&b zaal voor de liefhebbers..) en de aankleding is exclusief. Er komen ook vaak grote namen. Om maar een paar namen te noemen die er tot nu toe zijn geweest (Bozzini is net 3 maanden open): Chuckie, eric prydz, johan gielen, sebastian leger, laidback luke.. Binnekort nog FLG en gelazer.

412 Users online: 313 Guests (99 Unknown)
Pages generated today : 44.114
Most visitors online this month : 542
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.251.114