Online at last.. djTnox.com
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djtnox    posted on 09-02-2007 23:33
Daar istie dan eindelijk. Moet nog zwaar ingevuld worden (ben al zo trots als een pauw dat dit me gelukt is) maar we zijn online!!!

www.djtnox.com
Mod edit by Lead on 02-08-2008 18:06 (1%)

What do you think about Online at last.. djTnox.com ??

Vote :   

dutchman    posted on 09-02-2007 23:36
maak ff een klik bare link van je websit-elink:P

commentaar website:

ziet er opzich netjes uit, alleen links staat bij mij een klein vak wat leeg is, dat maakt de site niet mooi, daar kan je misschien een foto neer zetten van een feest of zoiets dergelijks.

voor de rest mooie site
edit
wel een beetje rare verdeling van je teksten en menu enzo...
User edit by dutchman on 27-02-2007 @ 22:11:01 (22%)
djtnox    posted on 27-02-2007 09:14
Nou, zie dat de link inmiddels klikbaar is. Kan dat lege vakje wat je bedoeld zo snel niet vinden... of heb ik er al wat in geplakt inmiddels. Check ook meteen de download sectie, staan een paar leuker mixen op Winking my eye
djtnox    posted on 17-02-2008 10:07
Ik heb mijn site wat aangepast, nu gewoon in het nederlands...
Mijn mixen zijn er nu af, daar moeten nog nieuwe voor in de plaats komen en de foto's zijn nu tenminste wat actueler.

nog steeds www.djtnox.com
djtnox    posted on 15-06-2008 21:51
En er staat weer nieuw mixwerk op de site.
Zelfs de Agenda is nu officieel in gebruik haha
Basrose    posted on 15-06-2008 22:03
Overzichtelijke site. Ik zou alleen je email adres anders neerzetten... desnoods in de vorm van een plaatje. Dit omdat er veel bots het internet afscannen en daar spam heen gaan zenden.
jannickv    posted on 15-06-2008 22:10
klein vraagje... is dit niet gewoon een gedownloade template?
RoyBeware    posted on 15-06-2008 22:38
Opzich leuke website, alleen ik vind de slide show niet zo mooi, maar dat is misschien persoonlijk.

Verder ben je volgensmij druk bezig met informatie online te zetten.
Succes er mee :D
bambamstudio    posted on 16-06-2008 08:20
hmmm flash intro's.....
Wat ik ook lelijk vindt is dat je header niet doorloopt. dus mooi geel en daarna zwart.
Als ik jou was zou ik je site centreren. Alles staat op mijn scherm links en heb rechts een enorm wit vlak.

Verder zijn de kleuren ed goed gekozen.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
bambamstudio    posted on 16-06-2008 08:26
Poster: Basrose
Overzichtelijke site. Ik zou alleen je email adres anders neerzetten... desnoods in de vorm van een plaatje. Dit omdat er veel bots het internet afscannen en daar spam heen gaan zenden.

of je maakt een contact form.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
djtnox    posted on 22-07-2008 20:53
hmm, een plaatje voor mijn mail adres!! Dat is wel een goed idee ja. Contactform zou idd ook kunnen, moet ik eens kijken hoe dat werkt

Bambam: Wat dat centreren betreft; deze site is met een sitebuilder gemaakt, dus weinig andere optie's helaas...

En voor de liefhebbers van techtrance... ik heb er weer eens een leuke mix op gezet.
http://djtnox.com/Session07062008DL128.mp3
Met nieuwe tracks van o.a. Carl B, Richard Durand en de monster remix van Dominator door Mr Sam.

Enjoy....
Convert    posted on 23-07-2008 13:12
Dat heb je wel netjes voor mekaar, die flash enz.. vind dat erg mooi maar ik zou wat kleinere lettertype doen. Dit komt er zo grof uit.
Boyd    posted on 23-07-2008 20:15
Poster: djtnox
hmm, een plaatje voor mijn mail adres!! Dat is wel een goed idee ja. Contactform zou idd ook kunnen, moet ik eens kijken hoe dat werkt

Bambam: Wat dat centreren betreft; deze site is met een sitebuilder gemaakt, dus weinig andere optie's helaas...

En voor de liefhebbers van techtrance... ik heb er weer eens een leuke mix op gezet.
Met nieuwe tracks van o.a. Carl B, Richard Durand en de monster remix van Dominator door Mr Sam.

Enjoy....

Dat van die sitebuilder had ik niet anders verwacht, je html is echt een grote puinhoop!

maar is dit dan ook een standaart theme?
djtnox    posted on 27-07-2008 12:00
BoydGrift

Ja, ik kan kiezen uit meerdere theme's. Flash Intro kan ik wel kijken voor een kleiner lettertype maar dit is ook gewoon een "klik op de intro van je keuze" en een tekstje invullen.
Html een grote puinhoop? Geen idee, ik volg het keuzemenu; plak mijn foto's en logo's er in en ik maak een linkje naar de server voor het afspelen van mijn mixen.... Veel meer verstand heb ik er ook niet van.
ArCee    posted on 02-08-2008 16:01
Poster: djtnox

Enjoy....

Hee, die ken ik Cool Leuke site man, lekker overzichtelijk Cool The Nox is goed bezig Cool
Phenix    posted on 02-08-2008 16:33
mooie site, alleen links boeven zie ik zo'n leeg donker grijs vakje over een plaatje heen, wat er een beetje raar uitziet. :P
Maar verder ziet het er goed uit hoor :D
http://www.djmillhouse.nl
djtnox    posted on 09-11-2008 22:01
Via mijn site kan je nu ook al mijn radioshows terugluisteren die ik maak voor www.totaal.fm

Klik maar naar www.djtnox.com en kies de "In Session.." tab.

User edit by djtnox on 10-11-2008 @ 16:53:38 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 6.029 days.
 Post CommentThat would be 201 months
or a whopping 16.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

186 Users online: 25 Guests (161 Unknown)
Pages generated today : 22.212
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.758.727