Hallo, Ik ben nu al een goed jaartje bezig met draaien en noemde tot nu toe Verjicke. Nu vind ik dat ik een andere naam nodig heb.Na lang nadenken kwam ik tot "DJ The Jumpin'-Melody" maar die naam was te lang volgens sommigen. Nu geraak ik er niet aan uit welke naam en ben ten einde raad. Misschien weten jullie wel een geschikte naam?? Alvast bedankt.
What do you think about Nieuwe DJ-naam ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Echte naam:Stijn Vereecke Leeftijd:14jaar Ervaring:1jaar Genre:Jump Hobby's:voetbal,jumpdj Nog iets?? En niet DJ Mirkinwant die krijg ik als ik m'n naam intick in zo'n nick generator:p
User edit by Verjicke on 08-02-2007 @ 20:35:44 (87%)
Poster: sjefkuh lijkt iets te veel op basshunter:P k vind eck-e wel goed..
Ooit monty pyton gezien? the warriors that no longer say "Ni", but now Ecke Ecke....... :P Denk dat ook veel mensen hier weer aan gaan denken... maar dat is eigenlijk wel bij elke naam... Je moet gewoon nemen wat je zelf leuk vindt!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.