Draaitafels of cd-spelers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tinuva    posted on 08-02-2007 16:36
Hoy, ik heb even een vraagje: Wat is eigenlijk het beste? Beginnen met cd-spelers of met draaitafels?

Cd-spelers zijn duurder, maar gemakkelijker omdat mijn muziek eigenlijk enkel op cd staat of op pc.

Draaitafels zijn dan weer goekoper, maar de aanschaf van een deftig collectie is dan weer ongelooflijk duur.

Ik zou graag drum & bass draaien en electro enzo, maar maak ik kans in dat circuit met bv cd-spelers? want ik heb al gehoord dat enkel draaitafels 'aanvaard' worden.... Graag hier wat meer uitleg over. Hoe komen de DnB artiesten ook aan hun muziek? Waar kopen jullie dit (eventueel regio Gent Winking my eye ) en hoe enzoConfused?

Alvast super merci =)
Tinuva

What do you think about Draaitafels of cd-spelers ??

Vote :   

ciderke    posted on 08-02-2007 16:51
Voor je eerste vraag kun je even de zoekfunctie gebruiken, er zijn al een massa topics hierover.

Of je een kans maakt in dat circuit? Ik heb eerlijk gezegd ook nog niet veel d&b dj's zien draaien met cd's, maar tegen dat je een kans MAG maken in dat milieu zal dat misschien (lees:waarschijnlijk) anders zijn.

In de Musicman in gent (dicht bij de Vooruit) kun je hoogstwaarschijnlijk al heel wat vinden.

tairip    posted on 08-02-2007 17:13
Maak eens gebruik van de zoekfunctie, er zijn al zoveel topics over!

De 1e

De 2e
De 3e

Zo zijn er nog wel een paar.
rickdekoning    posted on 08-02-2007 17:18
Poster: tairip

De 1e

De 2e
De 3e

klopt, ik ben hier volgens mij nog gen jaar member en zo'n topic al zo vaak voorbij gekomen..

Zowiezo kan je wel aan mensen hier vragen wat je zou moeten nemen, de meningen zullen echter altijd verdeeld zijn. Je moet kopen wat jou het leukste lijkt! Ga gewoon een keertje ergens even uitproberen.
Tinuva    posted on 08-02-2007 17:31
oke  maar ik stelde de vraag eigenlijk vooral in verband met die muziek en niet met die cd of platen spelers.... Maar als ik dan toch zoiets vroeg, kon ik maar even goed dat ook vragen eh... Nuja, ben al veel binnengeweest bij musicman en vind het daar ook wel goed, maar ik denk niet dat je daar echt goeie exclusieve DnB platen zal vinden... Mss kun je die wel bestellen?!

Twello    posted on 08-02-2007 17:50
Ik zou met CD spelers en platenspelers draaien... heb ik ook en ik ben net 3 maanden begonnen. Heb je keuze tussen 2 (Ik draai vooral vinyl omdat ik dat leuker vind)...
Jorrit    posted on 08-02-2007 17:51
Poster: tairip

De 1e

De 2e
De 3e

Graag daar verder, dan houden we het centraal. Gebruik de DJResource Search als je iets zoekt, vaak is er al wel wat over geschreven Winking my eye

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

146 Users online: 40 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 51.652
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.958.944