Ik was eerder op de avond even ergens anders op het net en kon niet uitgebreid antwoorden...
Iets wat in een interview genoemd wordt kans soms bij het online zetten ervan net even ander geformuleerd worden als het daadwerkelijk is gezegd. Ik zal eens checken wat Kerri precies heeft gedaan voor Pioneer. Ik had in ieder geval nog nooit van hem gehoord.
In zijn algemeenheid is het natuurlijk zo dat het engineers team van Pioneer niet stil zit en altijd in de weer is met 'de-volgende-cd-speler'. Wat het precies zal worden, wat hij kan en vooral wanneer hij uit zal komen (tussen nu en 4 jaar is een hele tijd) zal altijd pas bekend worden als er een persbericht wordt uitgestuurd. (of ietsepietsje eerder hier als ik een foutje maak). Tot die tijd

:D
Poster: PatrickBeuken
...Daarnaast dacht ik dat wij, djr-members, als eerste over zoiets geïnformeerd zouden worden...
Tuurlijk, net zoals bij de laatste CDJ's en DJM's staan onze DJ Topics online om middernacht (ongeveer) online gezet op de datum dat het persbericht gereleased wordt. En aangezien Europa een aantal uur voor ligt op de US lees je het dus hier het eerst
Poster: PatrickBeuken
... Pioneer doet zoiets eerder op de Namm of Plasa.
Namm is net geweest, de Frankfurter Messe komt (maart) en Plasa komt weer in augustus geloof ik.
Poster: Ferrox
Een dubbelaar met cdj-1000 functies??
Hoe krijg je dat zo compact ?
Poster: Mforge
op www.love2party.nl staat er intervieuw met kerri chandler die dus werkt voor pioneer.....ff lezen, naar mijn idee praat hij niet over de mk3
Hij werkt niet fulltime voor Pioneer, is een van de vele mensen die om commentaar wordt gevraagd volgens mij. Dit interview is pas net geplaatst, maar is misschien al wel een tijd oud, ik haal dat niet op uit het verhaal.
Poster: Ferrox
Wat ik nog meer kan concluderen is dat hij een draaiende platter zal hebben.
knap, uit welke zin trek je precies die conclusie. Volgens mij wordt daar niet over gesproken.
Een draaiende platter is, zoals al eerder gezegd niet echt iets voor Pioneer, wat zijn precies de voordelen ervan ? (maar da's een andere discussie)
Poster: Cyspoz
P.S. Ik mis een stukje essentiële kennis, Lead en Pioneer
Bekijk deze topics eens:
Lead's Story en
Interview met Jeroen Groenendijk :D
Poster: Cyspoz
Ja ik weet dat ik het had moeten weten.
Maar afgezien van vragen, stond het hier ook
In iedergeval niet tijdens de signup :P
Ik hang het niet aan de grote klok. Ik schrijf hier ook prive als Lead en niet uit naam van Pioneer
Poster: DaDragon
Als de link niet mag haal em dan maar weer weg. Maar ik dacht dat ik gelezen had dat de bron even geplaats moest worden. :D
Link mag, maar dat was het zelfde interview als al eeder is genoemd. Maar goed opgevolgd