Wat is jouw beste aankoop ooit gedaan mijne is dat ik een Dj set en ook gelijk mijn eerste set voor 160 euro heb gekocht helemaal compleet de nieuwwaarde was 860 euro hahaha
What do you think about Jouw beste aankoop ooit!!?? ??
Vote : 2 members like this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Mijn beste koop was een CDJ 500 mk 2 ?v00r 75 euro :P, in totale nieuwstaat er zit geen enkel krasje op, ik hbe hem van een man gekocht die hem soms gebruikte voor een cd'tje bij zijn 2x ?sl 1210
Ook SL's, Ecler Nuo 3 en niet-dj-gear: de boardgame 'Mysery of the Abby' (Voor spelfanaten en te gek soort Cluedo, maar dan veel uitgebreider en leuker!)
Mijn 2ehands boxen en reciever (+cd speler en dubbele tape recorder). Torentje van Philips. Boxen van Bang & Olufson, 200w per stuk. Voor maar 90 euro!!
M'n beste dj-gear aankoop staat al op pagina 9 maar eigenlijk ben ik nog veel meer tevreden over mijn 5.1 Set bestaande uit 4x Klipsch RF-52, 1x Klipsch RC-62 (Voor de prijs van een 52 wegens leveringsproblemen :D), 1x KRK 10S (komt beter tot z'n recht in deze setup dan als deel van een monitor setup) en een Denon AVR-1910. Verder ben ik erg blij met de ring die ik een tijd terug voor m'n vriendin heb gekocht. Ze heeft er enorm veel plezier van en kan er met moeite niet naar kijken :D
Mijn huidige booth 3 x CDJ1000 en mijn DJM, en zeker mijn 3 SL12xxMK2. Maar ook mijn aanschaf van Traktor. Wat dat systeem stabiel en makkelijk mee te werken. Van het weekend ging mijn set weer super om uit dat systeem te draaien.
Mijn beste aankoop? Die lekkere chocolade van Toblerone... hmmmm
?
neej maar. Ik heb net gehoord dat mijn bod op marktplaats van 360 euro voor 2 X numark Axis 9 + Flightcase is aangenomen dus daar ben ik heel erg blij mee.
?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.