DJ Topics meer MultiLanguage
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 06-02-2007 21:59
Misschien is het sommigen al opgevallen, maar in de DJ Topics is nu in het category overzicht te zien in welke taal (talen) een bepaalde topic is geschreven.

Hoewel de titel en subtitle alleen in het engels worden weergegeven bestaat er nu wel de mogelijkheid om naast de standaard engelse taal waarin de topics zijn geschreven, ook een Nederlandse vertaling te lezen... indien deze beschikbaar is natuurlijk.

Voorlopig zijn er nog maar een paar topics vertaald in de Knowledge sectie. Dit mede dankzij Ft die al wat vertalingen voor zijn rekening heeft genomen.

Deze service kost alleen nogal wat tijd. Het is namelijk net zoveel werk om een topic te vertalen als het was om het in eerste instantie te schrijven. Ik denk dan ook dat niet alle topics vertaald zullen worden binnen afzienbare tijd zonder extra hulp....

Maar is dit een positieve ontwikkeling of valt het in de category 'Hmmmmmmm..' ?
Let the BASS be louder

What do you think about DJ Topics meer MultiLanguage ??

Vote :   

Winston    posted on 06-02-2007 23:16
Ik vindt het een positieve ontwikkelingen. Een heleboel members zijn nog jong en daardoor waarschijnlijk het engels minder gewend. Als de informatie gewoon in Nederlands wordt aangeboden nodigt dat beter uit tot lezen lijkt me.

Good work Ft
Tic Toc
ccc    posted on 06-02-2007 23:59
Ik ben altijd een voorstander van Multilanguage. En zeker aangezien het een .EU domein is. Zo kunnen bezoekers die een andere taal spreken toch de info lezen.

Zijn jullie ook van plan om de info topics te vertalen naar bijv duits en frans?
Lead    posted on 07-02-2007 07:49
No way....

verder dan nederlands zullen we niet gaan denk ik. Ik spreek die talen niet goed genoeg en wil er ook geen moeite voor doen. Die duitsers en fransen leren maar engels..... Winking my eye

Wat nou als er iemand in het Frans een heel verhaal begint.... Ik snap daar niet zoveel van... Ik weet a niet eens al die accentjes op mijn toetsenbord te vinden Happy, laughing
Let the BASS be louder
Yorick    posted on 07-02-2007 08:01
Ik zou het gewoon Nederlands & Engels houden
Engels spreekt toch een groot deel van de wereld, Maar sommige topic's zijn al Engels dus daar kan een Franse of een Duitser ook zijn vragen stellen als hij Engels kan.
Cyspoz    posted on 07-02-2007 10:26
Als je een verdeling maakt tussen de bezoekers op deze website, hoeveel zijn er dan Nederlands en hoeveel niet Nederlands?

DNYCE    posted on 07-02-2007 19:07
Jus a quick question will the cdj-800 work with m-audio torq since the cdj-800's aren't mp3 compatible?
FrankieV    posted on 07-02-2007 20:41
Als je hulp nodig hebt met vertalen van ned --> eng of van eng-->ned moet je het me maar vertellen. Het engels gaat me better af dan nederlands want ik woon al te lang in het buitenland. Het vertalen zal voor mij niet zo'n probleem zijn. Ik hoor het wel als je hulp nodig hebt
Lead    posted on 10-02-2007 19:07
Als je topics wilt vertalen: graag. Pak een topic die je leuk lijkt en ga je gang. Misschien voor de duidelijk even hier posten (of me mailen) aan welke je gaat beginnen, om dubbel werk te voorkomen.

Je hoeft je over opmaak geen zorgen te maken, die doe ik wel. Platte tekst is goed genoeg.
Let the BASS be louder
ccc    posted on 10-02-2007 22:47
Poster: Lead
No way....

verder dan nederlands zullen we niet gaan denk ik. Ik spreek die talen niet goed genoeg en wil er ook geen moeite voor doen. Die duitsers en fransen leren maar engels..... Winking my eye

Wat nou als er iemand in het Frans een heel verhaal begint.... Ik snap daar niet zoveel van... Ik weet a niet eens al die accentjes op mijn toetsenbord te vinden Happy, laughing

Nou goed, er zitten misschien wel een hoop frans/nederlands talige Belgen hier op het forum. Als er toch vrijwillegers zijn om het in een van die talen te vertalen dan zou ik toch denken waarom niet.
Lead    posted on 11-02-2007 11:42
Dat klopt... maar voorlopig ben ik met Ft nog de enige geweest die iets simepls heet gedaan als Eng -> NL vertalingen.... Ik zou dan ook niet weten wie aan de klus wil beginnenn om naar NL en EN de topics ook te vertalen in een andere taal....

Maar als er iemand opduikeld die zich hiervoor (EN->NL of EN->andere taal) aanmeld is het zo in te bouwen...
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.774 days.
 Post CommentThat would be 225.8 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

222 Users online: 142 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 72.229
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.869.266