website dj mamo (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 06-02-2007 08:23
hallo iedereen.

na een lange tijd is mijn site dan zo goed als klaar en natuurlijk zou ik graag jullie mening willen horen.

dus laat je gaan en vertel wat je van de site vind.

www.djmaartenmoonen.nl
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 06-02-2007 @ 08:23:58 (15%)

What do you think about website dj mamo ??

Vote :   

Lead    posted on 06-02-2007 08:27
Kun je niet beter een van de vorige topics kicken Confused Dan blijven alle kritiekpuntjes een beetje bij elkaar....

Ziet er netjes uit.... maar ik mis nog 1 linkje Winking my eye
Let the BASS be louder
RoyBeware    posted on 06-02-2007 09:18
Ziet er mooi uit
djmamo    posted on 06-02-2007 09:19
daar heb ik over na gedacht, maar omdat hij heel erg veel is verandert, zijn eigenlijk alle kritiek punten vervallen of aangepast.

daarom ben ik hem opnieuw gestart.

en zal kijken wat ik aan het linkje kan doen
www.moonentertainment.nl
ccc    posted on 06-02-2007 11:36
Mooie website.
Alles is duidelijk en prettig te lezen. Strak design.
Ik vind het een proffesionele uitstraling hebben.
djmamo    posted on 06-02-2007 12:19
Poster: ccc
Mooie website.
Alles is duidelijk en prettig te lezen. Strak design.
Ik vind het een proffesionele uitstraling hebben.

mooi zo daar gaat het ook om, mensen moeten meteen kunnen vinden wat ze zoeken.

en dat is met het ontwerp van de site erg veel over nagedacht.

en denk dat het goed gelukt is
www.moonentertainment.nl
ceesietopc    posted on 06-02-2007 13:44
Mooie site :D heel mooi gedaan, respect.

1puntje, als je eenmaal op de site bent, staat er een link verkeerd.
"Biografie" linkt naar index.html ipv index2.html.
Basrose    posted on 06-02-2007 15:14
ik heb wel 2 puntjes. Ik vind je site erg traag.. komt misschien door de server, en ik vind je domeinnaam niet makkelijk om te onthouden.. zeker niet voor mensen die je niet of nog niet kennen.
Vidi    posted on 06-02-2007 15:19
Ik zou maar eens gaan praten met de host van jouw website. Het is dat ik weet dat deze link zou moeten werken, anders was ik allang afgehaakt.

De laad tijd van je website duurt veel te lang, en ik heb zelfs twee keer een fout gehad bij het laden van de pagina. Dat kan gewoon niet.

edit / update :

19:37 - Op mijn werk laad je site het wel meteen. Ik vraag mij nu af of het misschien aan FireFox ligt, dat FireFox niet goed omgaat met je website?

Ik ga het thuis eens testen als ik thuis kom. Hierover straks weer een update Winking my eye
User edit by Vidi on 06-02-2007 @ 19:34:15 (86%)
dutchman    posted on 06-02-2007 15:22
ik vind hem eg wijsss....allen je url mag wel wat beter is namelijk veels te lang..voor de rest werkt hij bij mij gewoon snel hoor. in tegenstelling tot basrose. leuk design vooral:D
ccc    posted on 06-02-2007 16:15
Misschien moeten jullie een nieuwe internetverbinding nemen haha? :p bij mij doet ie het meteen.

Jullie hebben wel gelijk dat het een lange link is, maar ik vind hem toch wel makkelijk te onthouden hoor.
djmaarten    posted on 06-02-2007 16:20
dat plaatje op het begin met jou ( dat neem ik aan ) lijkt vet erg op een huis van vrienden van ons huis je van frankriijk

the-melody    posted on 06-02-2007 17:07
Maarten mijn complimenten! Hele mooie openingssite, enkel zou ik het 'klik hier' wat centraler zetten, ik moest toch ff goed kijken. Verder werkt de biografie pagina nietHappy, laughing Laadtijd is gewoon bij mij goed en snel....
djmamo    posted on 06-02-2007 17:23
de server is gewoon goed, heb je een trage verbinding dan komt het niet door mijn server, die is gewoon inorde. waar het wel aan ligt?

url te lang? www.djmaartenmoonen.nl ? vind hem goed genoeg en aan mijn stats kan ik zien dat mensen mij kunnen vinden.

ja en waar mijn begin foto is gemaakt..... das een geheimpje frankrijk zou kunnen

en als je op de foto klikt kom je ook gewoon bij mijn biografie terecht.

heb zelf ook 1 fout gevonden en die word snel verholpen..... als ik bijv van links naar bio terug ga kom ik weer op mijn begin pagina.

www.moonentertainment.nl
sonik    posted on 06-02-2007 17:24
Ik vind die foto op de openings-site iets te Tiesto-achtig.

Voor de rest erg duidelijk en overzichtelijk.

djmamo    posted on 06-02-2007 17:28
Poster: sonik
Ik vind die foto op de openings-site iets te Tiesto-achtig.

oke ja dat kan, ben er nog niet presie uit welke draai kant ik op ga. ik word veel gevraagd voor feest/apreski maar ook voor club/house/electro en als ik een beetje eruit ben welke richting het word dan pas ik mijn site aan, aan de style die ik het meeste draai.
www.moonentertainment.nl
sonik    posted on 06-02-2007 17:38
Poster: djmamo

oke ja dat kan, ben er nog niet presie uit welke draai kant ik op ga. ik word veel gevraagd voor feest/apreski maar ook voor club/house/electro en als ik een beetje eruit ben welke richting het word dan pas ik mijn site aan, aan de style die ik het meeste draai.

Persoonlijk heb ik 'n hekel aan zulke foto's, bijna elke trance-dj staat er zo op.
Ik zie bv liever 'n foto van 'n DJ in actie.
djmamo    posted on 06-02-2007 17:39
Poster: sonik

Persoonlijk heb ik 'n hekel aan zulke foto's, bijna elke trance-dj staat er zo op.
Ik zie bv liever 'n foto van 'n DJ in actie.

ik vond dit veruit de beste foto die ik van mijzelf had (in dj pose) en heb niet veel goede actie foto's
www.moonentertainment.nl
sjefkuh    posted on 06-02-2007 17:57
goede site, lekker overzichtelijk, bij mij laad hij ook meteen hoor..
Nvie    posted on 06-02-2007 18:28
Ik vind hem ook niet verkeerd hoor! Ik zou je alleen wel iets mee willen over taalgebruik. In je bio vind ik dat er te lange zinnen staan. Dat leest onwijs lastig, of in ieder geval lastiger. Daarnaast moet je bij boekingen een beetje op je interpunctie en gebruik van leestekens letten (voornamelijk hoofdletters, punt-komma's). Daarnaast staan er onder boekingen wat lettervautjes (muziekstylen is wel een typisch voorbeeld van dubbele identiteit en voeldoen komt niet erg professioneel over). Op je frontpage zou ik klik-hier in hetzelfde lettertyp zetten als de tekst in de img. Daarnaast zou ik echt nog een keer naar de bio tekst kijken, en ook maar alles wat je niet vind lopen te veranderen.

Ik denk dat je site daarna wel echt af is Happy, laughing
right1    posted on 06-02-2007 18:38
mooie site , lekker profi. mooi mooi mooi
Vidi    posted on 06-02-2007 19:35
Ik heb even mijn post geupdate, op mijn werk doet jouw site het namelijk wel meteen.

Op mijn werk gebruiken we Internet Explorer om te browsen, maar thuis gebruik ik Mozilla FireFox. Het kan misschien aan FireFox liggen, ik ga als ik thuis kom eens even bekijken of het daar aan ligt.

Misschien moeten jullie een nieuwe internetverbinding nemen haha? :p bij mij doet ie het meteen.

Daar zal het echt niet aan liggen Winking my eye
User edit by Vidi on 06-02-2007 @ 19:39:42 (33%)
jelektronic    posted on 06-02-2007 20:03
knappe site, mooi design echt waar
ccc    posted on 06-02-2007 20:05
Ik gebruik ook Firefox. En heb hem net ook op Internet Explorer gecheckt en daar doet hij het ook gewoon op. Ik denk dat je gewoon net even pech had met het bezoeken van de website?
Vidi    posted on 06-02-2007 20:11
Ik gebruik ook Firefox. En heb hem net ook op Internet Explorer gecheckt en daar doet hij het ook gewoon op. Ik denk dat je gewoon net even pech had met het bezoeken van de website?

Oke, ik denk inderdaad dat ik (en anderen voor mij) even op een ongelukkige tijd de website probeerden te bekijken.
Basrose    posted on 06-02-2007 21:22
nu kom ik er ook zonder problemen op... maar kan garanderen dat het niet aan mijn verbinding ligt.

56 Users online: 14 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 19.662
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.551.482