website dj mamo (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 06-02-2007 08:23
hallo iedereen.

na een lange tijd is mijn site dan zo goed als klaar en natuurlijk zou ik graag jullie mening willen horen.

dus laat je gaan en vertel wat je van de site vind.

www.djmaartenmoonen.nl
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 06-02-2007 @ 08:23:58 (15%)

What do you think about website dj mamo ??

Vote :   

djmaarten    posted on 06-02-2007 21:22
ik vind trouwens dat het een mooi desing heeft met de verschillende kleuren..
robbert    posted on 06-02-2007 22:52
Ziet er mooi uit moet ik zeggen!

Ik zie trouwens bij de foto's dat je gewerkt hebt met de Sony HP en nu met een HD-25, welke heeft je voorkeur?
djmamo    posted on 07-02-2007 10:21
de hd-25 omdat die niet kapot te krijgen is
www.moonentertainment.nl
robbert    posted on 07-02-2007 10:31
Oke en hoe zit het met het draagcomfort? Klopt het dat je de HD echt nauwelijks voelt zitten en de schelpen heel goed afdichten?
Sandr    posted on 07-02-2007 10:57
Poster: robbert
Oke en hoe zit het met het draagcomfort? Klopt het dat je de HD echt nauwelijks voelt zitten en de schelpen heel goed afdichten?

Klopt helemaal, de HD is echt uber licht en je voelt hem ook nauwelijk zitten.
En van de buitenwereld heb je ook al geen last.
Dat is mijn ervaring dan, kan zijn dat hij bij een ander voor geen meter zit natuurlijk.
Play that funky music white boy....
User edit by Sandr on 07-02-2007 @ 11:37:30 (30%)
djmamo    posted on 07-02-2007 23:40
de hd is echt de beste koptelefoon die ik ooit gebruikt heb.

draagcomfort, geluid, breek bestendig allemaal goed.

enige nadeel is dat je geen curlkord hebt dus een rechte redelijk korte kabel, maar das ff opletten en je weet niet beter
www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 08-02-2007 13:18
enige nadeel is dat je geen curlkord hebt dus een rechte redelijk korte kabel, maar das ff opletten en je weet niet beter

Kleine offtopic voor de HD gebruikers, een kabel met twist bestaat wel, maar dan moet je wel goed zoeken.... Winking my eye

Strakke site mamo, niets op aan te merken.
Alleen snap ik niet helemaal waarom dat kopje 'pers' heet, als je daarna doorverwezen wordt naar foto's, dan kan het kopje toch net zogoed 'foto's' zijn? Winking my eye Of ben je van plan er nog meer pers-georienteerde dingen in te gooien?
Mod edit by Jorrit on 08-02-2007 13:19 (77%)
djmamo    posted on 08-02-2007 13:31
Poster: Jorrit

Kleine offtopic voor de HD gebruikers, een kabel met twist bestaat wel, maar dan moet je wel goed zoeken.... Winking my eye

Strakke site mamo, niets op aan te merken.
Alleen snap ik niet helemaal waarom dat kopje 'pers' heet, als je daarna doorverwezen wordt naar foto's, dan kan het kopje toch net zogoed 'foto's' zijn? Winking my eye Of ben je van plan er nog meer pers-georienteerde dingen in te gooien?
  ja erkomen nog flyers en krnaten stukken op, maar daar word aangewerkt. daarom is het pers
www.moonentertainment.nl

This is an old Topic

No new postings for 6.694 days.
 Post CommentThat would be 223.1 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

69 Users online: 10 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 20.365
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.552.185