Poster: david87
ja niet de hele tijd maar een vaste vriendin vraagt ook enorm veel aandacht. en zoveel tijd blijft er dan niet over he . en als ik tegen mijn vriendin iedere zeg ik kom vandaag niet want ik ga even lekker draaien dan zal ik waarschijnlijk wel een niet zo fijne reactie van haar krijgen
Poster: david87
ik zit met een groot dillemma , aangezien ik nu bezig ben met hogere studie's heb ik weinig of geen tijd om nog te draaien , hoewel ik voornamelijk gewoon hier thuis mixen opneem doe ik het toch graag . maar door studie's en nog andere zaken heb ik al een paar maanden geen mix meer kunnen maken . ik weet niet wat te doen en men gear staat maar wat stof te happen terwijl ik achter mijn boeken zit. en als ik van vakantie tot vakantie moet leven om even een mix op te nemen dan zullen die mixen ook wel niet meer van zodanig hoge kwaliteit zijn . ik vroeg me nu namelijk af of jullie mischien tips hadden of goede raad.
Poster: tairip
Boeken gewoon een keer aan de kant doen, een 5.5 is genoeg toch! Diploma is diploma!
Poster: PatrickBeuken
Die studie komt wel goed... desnoods met een half jaartje extra.
Poster: Chiron
Je hebt eens in de zoveel dagen toch wel een verloren uurtje? je hoeft niet hele dagen achter die tafels te staan.
Zelf heb ik precies hetzelfde probleem, wacht maar totdat je klaar bent met je studie en gaat werken, dan heb je pas tijdtekort!
Ik zou iig niet je studie laten vallen omdat je per se wil draaien.. kan je beter je tentamens halen en dat papiertje scoren, en daarna gaan mixen
Poster: Reind
Lever je dan ook dat half jaartje stufi weer even in bij de staat. Mensen die zo denken verdienen die stufi namelijk naar mijn mening niet.
Mensen die namelijk wel willen door leren en daar hun best voor doen mogen dat namelijk allemaal zelf bekostigen. Ik doe naast mijn 40 urige baan een opleiding en mag die zelf bekostigen en denk maar niet dat ik 1 dubbeltje van de staat krijg.... belasting betalen voor studentjes die het nodig vinden om een jaartje extra over hun studie te doen mag ik echter wel...
En zo hoort het inderdaad.
...Ik doe naast mijn 40 urige baan een opleiding en mag die zelf bekostigen en denk maar niet dat ik 1 dubbeltje van de staat krijg....
Nee met zo'n instelling ga je het helemaal maken in het leven..... Zeg je dat ook later tegen je baas als ie zegt hier heb je 1000€ salaris per maand, das ook genoeg om van rond te komen tenslotte.
Gewoon lekker eerst zorgen dat je je studie lekker door loopt, draaien is leuk maar een studie is way much belangrijker dan een mixje op nemen. De kans dat je een bekend dj word is nog altijd kleiner dan succesvol je studie af ronden en een baan vinden die goed betaald.
Uiteindelijk heb je er geen klote aan als je je studie niet fatsoenlijk af rond en daar heb je meer last van in de rest van je leven dan die paar uurtjes die je niet gedraaid hebt.
Poster: DonBasco
Ik ben het wel met je eens Reind, maar misschien is het wel handig om te weten dat studiekosten aftrekbaar zijn:
Poster: tairip
Ik heb nog altijd meer in de praktijk geleerd dan op school en je hoeft niet altijd een topsalaris te verdienen (alhoewel alles dan wel makkelijker word) als je je werk maar leuk vind en je een aardige boterham met beleg hebt en de leuke dingen kan doen.
Poster: PatrickBeuken
Alle tijd die ik langer dan 4 jaar erover doe moet ik zelf betalen, voor zover ik heb begrepen. Dus ik zie het probleem even niet.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.