goed of niet goed de denon dn-s1000
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jera    posted on 05-02-2007 16:54
Hoi

Ik ben jeffrey en ik vroeg me af omdat je ze niet inzoveel booths ziet staan,
Is de denon dn-s1000 goed en zo niet hoezo niet? Want ik heb zelf even zo rond zitten kijken maar volgens mij is het gewoon een prima ding toch?
En wat raden jullie me dan aan als je iets better zou weten?(zelfde prijsklasse)

grzzWinking my eye

What do you think about goed of niet goed de denon dn-s1000 ??

Vote :   

Illusion    posted on 05-02-2007 17:34
Ik heb er niet veel ervaring mee, maar heb er 1x mee gedraaid. Zijn prima cd spelers. Toppie. Zelf heb ik liever de Pioneers, maar das persoonlijke mening.

Zijn goede cd-spelers. En ook kwalitatief.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Steev    posted on 05-02-2007 17:45
Hey Jeffrey,

ik heb zelf een  maand geleden de DN-S1000 aangeschaft, en ik moet toegeven, het is een heerlijk spelertje! Ik ben van plan in de nabije toekomst een 2e aan te schaffen, en zeker voor de 400 euro, is hij het geld drie dubbel en dwars waard. De 3 effecten: Echo, Flanger en Filter zijn heel leuk. Vooral de Echo loop, waarmee je heel snel dingen van 1/4 beat tot 8 beats kan loopen.

Verder zou ik hem als ik jou was bij Correct R'dam even uitproberen, heb ik ook gedaan, en dan via Internet gekocht omdat zij hem nog lang niet binnen krijgen...

Veel succes ermee, en als je nog vragen hebt, je geeft ze maar Winking my eye

DNR    posted on 05-02-2007 17:46
zijn goede spelers waar je lang mee vooruit kan.

maar als ik jou was zou ik ook een kijken naar de reloop rmp909s of rmp2

deze spelers kosten iets meer maar hebben veel meer te bieden.

ik heb zelf de rmp909s. eerst wou ik de dn-s1000 hebben maar na een mooie aanbieding tog maar de reloop gekocht.

voor- en nadelen reloop rmp-909s

+ beterejog
+ veel meer effecten
+ sample bank (deze wil ik cker niet meer kwijt, is namelijk erg makkelijk)
+ gewoon veel meer functies waarvan er veel ook heel bruikbaar zijn.
- de display, maar in een gewone opstelling heb je er weinig last van

voor- en nadelen van de dn-s1000:

+ neemt weinig ruimte in
+ slot in
+ display
- weinig effecten
- geen sample banks
- de jog is niet egt fijn

hoop dat je er wat aan hebtWinking my eye
jera    posted on 05-02-2007 18:38
hey drn

Die reloop rmp-909s lijkt op die van jb-systems ik heb die speller ook alleen dan zonder effecten maar ik vind dat juist zo veel plaats in beslach nemen en ik vind het display wat er inzit niet fijn af te lezen.

maarja ik ga inderdaad wat steev zegt even bij correct kijken en daarnaast zit ook feedback en daar zijn ze uit te proberen dus ik ga binnekort eventjes kijken maar bedankt iedereen alvast Winking my eye

ciderke    posted on 05-02-2007 18:44
Ik heb ook al een paar keer gedraaid met die Denons. M'n besluit was dat het hele goede cd-spelers zijn, waar je leuke dingen mee kan doen. Weinig of niets op aan te merken, behalve misschien 2 dingen:
1) de Play/Cue -knoppen hebben geen echte 'klik' als je erop duwt.
2) De "scratch-functie" is niet super.

Natuurlijk moet je bovenstaande 'nadelen' wat relativeren, want die knoppen doen het perfect hoor, het is alleen niet dat gevoel dat je hebt. En de scratch-functie... tjah, ik denk niet dat je die cd-spelers zal kopen om echt te scratchen.
Twello    posted on 05-02-2007 18:48
ik heb hem ff bekeken bij Feedback en ik vind hem veel te klein, het kan zijn dat het juist handig is omdat je weinig ruimte hebt maar ik draai toch liever met formaat ala CDJ-800...
Jorrit    posted on 05-02-2007 20:37
Steev    posted on 05-02-2007 20:48
Poster: ciderke
.. de Play/Cue -knoppen hebben geen echte 'klik' als je erop duwt..

Moet je hem toch nog maar eens goed bekijken, je hoort een keiharde klik, die zelfs te voelen is... Het is wel zo dat hij misschien iets minder voelt als klik, omdat het een rubberen knop is natuurlijk Winking my eye
ciderke    posted on 05-02-2007 20:57
Poster: Steev

Moet je hem toch nog maar eens goed bekijken, je hoort een keiharde klik, die zelfs te voelen is... Het is wel zo dat hij misschien iets minder voelt als klik, omdat het een rubberen knop is natuurlijk Winking my eye

Ja, het is dat rubberen gevoel dat ik bedoel, maar om nu te zeggen dat je een keiharde klik hoort?!
Steev    posted on 05-02-2007 21:04
Poster: ciderke
Ja, het is dat rubberen gevoel dat ik bedoel, maar om nu te zeggen dat je een keiharde klik hoort?!

Ik ga het niet voor je opnemen, maar je hoort wel degelijk een Klik geluid. Winking my eye
robertkennis    posted on 06-02-2007 10:50
Ola,

De Denons dns-1000 is een prima instap cd-speler. Je krijgt een goed merk cd-speler met een hele hoop functies voor een goede prijs.

Ik heb zowel de cdj200 als de dns1000 gehad. De jog van de cdj200 vond ik goed, maar ik vond hem niet stabiel. De jog zit namelijk redelijk los en zweeft als het ware. De jog van de denon draait fijn bij, maar om te scratchen zul je net ff iets meer druk uit moeten oefenen.
Verder beschikt de denons over 2 hotstarts, een fijnere loop ( dat kan zelfs een kleuter ) een drag, flanger, reverse en het hele rattenplan wat de cdj200 NIET heeft.

Mochten ze je nou lekker maken , dat als je je cue knop inhoud en daarna de play erbij pakt, hij gewoon doorspeelt........DAT KAN DE DENON OOK!

Alleen moet je hierbij de cue inhouden en daarna een hotstart knop indrukken.

Oke, een denon ziet er klein en prullerig uit.

Maar mijn zegen krijgt ie!

Jeroony    posted on 06-02-2007 23:19

Ik heb enkele keren op de denon gedraaid. Ik ben zelf pioneer gewend en dan is het toch altijd anders. Ik vond de denon stevig aanvoelen, iets waar ik atijd op let.
Het corrigeren op de denon vind ik niet zo fijn. Ik ben geen voorstander van de pitch-bend knopjes en de jog vond ik niet fijn werken. Dit is natuurlijk puur wat je gewend bent.
Als je wilt gaan scratchen zou ik de cdspeler niet aanraden! Het is lukte mij niet om relaxed te cue en of  te scratchen met de jog.
Wat wel weer top is zjn de verschillende effecten en andere mogelijkheden.
Voor thuis lijken me dit super decks!

User edit by Jeroony on 06-02-2007 @ 23:21:56 (31%)

This is an old Topic

No new postings for 6.787 days.
 Post CommentThat would be 226.2 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

395 Users online: 301 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 44.081
Most visitors online this month : 542
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.251.081