goed of niet goed de denon dn-s1000
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jera    posted on 05-02-2007 16:54
Hoi

Ik ben jeffrey en ik vroeg me af omdat je ze niet inzoveel booths ziet staan,
Is de denon dn-s1000 goed en zo niet hoezo niet? Want ik heb zelf even zo rond zitten kijken maar volgens mij is het gewoon een prima ding toch?
En wat raden jullie me dan aan als je iets better zou weten?(zelfde prijsklasse)

grzzWinking my eye

What do you think about goed of niet goed de denon dn-s1000 ??

Vote :   

Illusion    posted on 05-02-2007 17:34
Ik heb er niet veel ervaring mee, maar heb er 1x mee gedraaid. Zijn prima cd spelers. Toppie. Zelf heb ik liever de Pioneers, maar das persoonlijke mening.

Zijn goede cd-spelers. En ook kwalitatief.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Steev    posted on 05-02-2007 17:45
Hey Jeffrey,

ik heb zelf een  maand geleden de DN-S1000 aangeschaft, en ik moet toegeven, het is een heerlijk spelertje! Ik ben van plan in de nabije toekomst een 2e aan te schaffen, en zeker voor de 400 euro, is hij het geld drie dubbel en dwars waard. De 3 effecten: Echo, Flanger en Filter zijn heel leuk. Vooral de Echo loop, waarmee je heel snel dingen van 1/4 beat tot 8 beats kan loopen.

Verder zou ik hem als ik jou was bij Correct R'dam even uitproberen, heb ik ook gedaan, en dan via Internet gekocht omdat zij hem nog lang niet binnen krijgen...

Veel succes ermee, en als je nog vragen hebt, je geeft ze maar Winking my eye

DNR    posted on 05-02-2007 17:46
zijn goede spelers waar je lang mee vooruit kan.

maar als ik jou was zou ik ook een kijken naar de reloop rmp909s of rmp2

deze spelers kosten iets meer maar hebben veel meer te bieden.

ik heb zelf de rmp909s. eerst wou ik de dn-s1000 hebben maar na een mooie aanbieding tog maar de reloop gekocht.

voor- en nadelen reloop rmp-909s

+ beterejog
+ veel meer effecten
+ sample bank (deze wil ik cker niet meer kwijt, is namelijk erg makkelijk)