Ik ben op zoek naar een pioneer djm 600 of een ecler nuo 5. Op marktplaats en dergelijken heb ik wel wat gezien, maar is allemaal vaag. Dus misschien is er hier iemand?
What do you think about [GZ] DJM 600 / ecler nuo 5 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb een in zeer goede staat verkerende DJM600 Hij is 1,5 jaar oud en heeft (dankzij een vaste baan en vriendin) weinig uurtjes gemaakt. Ik ga hem verkopen omdat ik een DJM800 in bestelling heb staan.
Eh mijn budget, ja dat ligt eraan wat iemand heeft en in welke staat het is. Don Basco PM
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.