ArCee
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 04-02-2007 23:27
Hoi, zal me ook even netjes voorstellen. Dj ArCee dus. In de "house-scene" vanaf 1988. Begonnen als 1 van de eerste house radio dj's op een piraten station in Heerhugowaard. Vanuit het radioprogramma een 11tal feesten georganiseert onder de partynaam "power-Raving in 1990 en 1991 in Noord holland toen het allemaal nog redelijk underground was.

Rond 1995 uit het aktieve club en feest leven gestapt door omstandigheden en nu sinds een maand of 6 weer volop aan het mixen. In de tussentijd is het housevirus springlevend gebleven, vooral met de komst van trance waar ik mijn hart aan verloren heb. Mensen als Tiesto, Ferry Corsten en Armin van Buuren hebben mijn grote waardering en de laatste tijd ben ik erg onder de indruk van Sean Tyas.

Op dit moment ben ik (hobbymatig) werkzaam als producer op Totaal fm.

Let the music control your body: ArCee.
User edit by ArCee on 09-02-2008 @ 00:06:37 (24%)

What do you think about ArCee ??

Vote :   

Lead    posted on 05-02-2007 00:55
Hey Arcee, welkom hier op DJResource.... Lekker om weer terug te zijn in het draai-wereldje zeker :D

Enjoy !
Let the BASS be louder
ArCee    posted on 05-02-2007 11:38
Absoluut Lead. Ben nooit uit het "dancewereldtje" gestapt maar aktief met muziek bezig zijn is toch iets wat ik ,achteraf, ontzettend gemist heb.
ceesietopc    posted on 05-02-2007 14:03
Welkom :D

Ff een vraagje over dat radio-station:
Hoe wil je dat gaan doen? Bedroom dj's (zoals ik) langs laten komen, of via een stream?
Reemz    posted on 05-02-2007 14:13
Welcome back!

Cool om te zien hoe mensen weer de draad oppakken.  En  mocht het moment daar zijn dat het station de lucht in gaat zal ik zeker niet schromen om een demo af te leveren
Ft    posted on 05-02-2007 14:14
Welkom @ DJR!
 Laat idd ff weten hoe je het gaat doen... Ben benieuwd!
jelektronic    posted on 05-02-2007 17:11
welkom hier op djr
ben ook benieuwd hoe je dat gaat doen, veel succes
barthawk    posted on 05-02-2007 17:13
hey welkom!! En idd Sean Tyas is goed bezig momenteel, altijd een toffe gozer!
RenéKuppens    posted on 05-02-2007 21:06
Welkom hier zo
ArCee    posted on 06-02-2007 00:23
In eerste instantie willen we programma's gaan uitzenden die thuis opgenomen zijn. Dat kunnen zowel gemixte, doorgestarte als gepresenteerde programma's zijn.
In en later stadium laten we dj's die dat willen "live" mixen. Daarbij staan we alleen echte mixen toe dus geen pc mixen omdat de kans aanwezig is dat dj's via het station geboekt worden. Hoe en wat volgt nog. 
De programma's komen in eerste instantie een soort systeem terecht waarbij de programma's op diverse tijden worden uitgezonden vanwege de beperkte voorraad. Er kunnen in de presentatie dus geen actuele dingen, tijden en datums genoemd worden. Bij genoeg aanmeldingen gaan we kijken wie er "resident dj" wil worden want die krijgt op een vaste dag en op een vaste tijd zijn show zodat mensen daarop kunnen inschakelen. We hanteren wel een format zodat we niet hard beginnen. Stijlen worden o.a: trance (in alle stijlen zoals mellow, vocal, massive, dream, tech, hard en classic) techno, minimal, old skool (niet loeihard) real danceclassics en clubclassics. Gen terror of stijlen in die koers. In de morgen gaan we wat rustig beginnen met danceclassics of zo, opbouwen naar club en dan door naar de wat gangbare trance of techno. Tegen etenstijd weer iets het gas eraf en vanaf 19.00 het tempo er weer vol op, de hele nacht door tot een uur of 6 waarbij we weer een afbouw doen. Is even een ruwe opzet hoor anders word het te uitgebreid. Tevens komt er een website aan vast om de profielen van de dj's in te zetten. Verder wil ik er nog niet over kwijt anders ga ik hier zowat lopen spammen en da's niet de bedoeling. De website komt tussen nu en een maand of 4 om alvast wat bekendheid te krijgen. Ik hou jullie op de hoogte.
User edit by ArCee on 06-02-2007 @ 00:29:10 (28%)
djjw    posted on 06-02-2007 00:38
Hallo welkom @ dj resource,
Dan krijg je het nog druk de komende tijd...
En een fatsoenlijk antwoord geven op een vraag kan haast niet gerekend
worden als spammen..

Leuk er weer iemand bij tehebben met ervaring...
ArCee    posted on 06-02-2007 00:46
Valt wel mee hoor. De taken zijn verdeeld  Ik regel alle qua muziek(ik heb een lang radioverleden namelijk)en sponsering. M'n tjah, hoe zal ik m noemen, compagnon?? Die regelt alles qua internet want daar heb ik de ballen verstand van  en bedankt voor het leuke welkom.

Poster: barthawk
hey welkom!! En idd Sean Tyas is goed bezig momenteel, altijd een toffe gozer!

Heel lekker bezig ja. Niet te slap, lekkere dikke klappen met heerlijke kickdrum erover, super. Vooral wat hij met shipwrecked gedaan heeft van Mike Foyle, kicken
Mod edit by Lead on 06-02-2007 08:31 (98%)
Lead    posted on 06-02-2007 08:32
svp geen replies op jezelf geven, dubbelpostigs worden niet echt gewaardeerd. Je kunt beter je voorgaande posting editen Winking my eye
Let the BASS be louder
Illusion    posted on 06-02-2007 10:47
Welkom @ Dj Resource

Waneer je klaar ben om je radio station te starten, ga ik zeker eens luisteren!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
ArCee    posted on 28-02-2007 23:57
Zo mensen, even een kleine update. Naam van het toekomstige station is vandaag vast gelegt. www.danceperados.com. De website komt tussen nu en 3 maanden on line met alles daarin wat we willen, wat we zoeken en wat de bedoeling is. Zat te denken, en daar moeten de moderators maar even over beslissen, misschien ist leuk om een topic te maken waarin ik elke keer dingen in post als we weer een stap verder zijn? De ontwikkeling van een dance-station. Is dat interessant of geen belangstelling voor? Zo ja, waarin moet ik de topic starten?? Ik hoor het wel.
ArCee    posted on 04-01-2008 15:19
Vanaf vandaag ben ik werkzaam (hobbymatig) als programmaleider op Totaal fm, een nieuw en snel groeiend dancestation uit Nederland. Momenteel is het erg druk daarmee door de zeer vele aanmeldingen van nieuwe dj's waardoor we 2008 op een geweldige manier ingaan met dj's uit o.a: Zweden, Romenie, Spanje, Belgie, Duitsland, Argentinie, Amerika, Polen, Frankrijk, Nederland en Engeland. Voor degene die het ook wel zien zitten, stuur maar een pm, maar ben je er bewust van dat de instroom van nieuwe dj's momenteel ontzettend hard gaat. De eerste die binnen komen hebben dus de beste tijd tot hun beschikking.

This is an old Topic

No new postings for 6.475 days.
 Post CommentThat would be 215.8 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

265 Users online: 29 Guests (236 Unknown)
Pages generated today : 22.664
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.674.676