Poster: BryanB
Die heeft idd goede eigenschappen. Maar kijk eens bij Wehkamp. Ik zat daar laatst ook eens te kijken, en het blijkt dat ze bij wehkamp ook een grote collectie laptops hebben. En tegen hele goede prijzen.
Het is jammer dat er tegenwoordig alleen nog maar vista bij nieuwe machientjes wordt geleverd. XP is vele malen beter (en dan vooral voor een laptop).
Let bij het aankopen van een (nieuwe) laptop altijd op de garantie. En zoek voor het kopen een boel informatie (zoals reviews etc) over het dingetje.
Poster: TheMole
kunt ge beter een macbook kopen nie
Processor | Intel® Pentium® Dual Core T2080 Processor (1,73 GHz, 533 MHz, 1 MB L2-cache) | |||
Besturingssysteem | Legitieme Windows Vista® Home Basic - Nederlands | |||
Geheugen | 2.048 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024] | |||
Toetsenbord | Intern toetsenbord - VS Int. (QWERTY) | |||
Grafische kaart | Intel® Media Accelerator 950-graphics tot 256 MB aan gedeeld grafisch geheugen | |||
Harde Schijf | 60 GB SATA harde schijf (7.200 rpm) | |||
Overige Opslagmedia | Geen diskettestation | |||
Modem | NL - Modem & Adapter | |||
Optical Drives | Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation met software | |||
Draadloos Netwerk | Dell™ Wireless 1390 802.11b/g Mini-PCI-kaart (voor Dual Core-processors) | |||
Verzendingsdocumenten | Nederlandstalige documentatie met Europese stroomkabel | |||
Gedis Bundle Reference | 6400 Multimedia N0964005 | |||
Microsoft-software | Microsoft® Works 8.5 - Nederlands | |||
Standaard Garantie | 1 jaar basisgarantie - Collect & Return | |||
Support Services | 1 jaar basisgarantie - Collect & Return | |||
Beveiligingssoftware | Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands | |||
Voeding | 65 W wisselstroomadapter | |||
Order Information | Inspiron-bestelling - Nederland | |||
Batterij | 6-cel lithium-ion batterij (53 W/h) | |||
Draagtassen | Geen draagtas | |||
Dell System Media Kit | DVD met hulpbronnen - diagnosemiddelen en stuurprogramma's | |||
Kleur Keuze | Zonder QuickSnap® LCD-backcover | |||
Accidental Damage Support | Geen Accidental Damage-support | |||
Dell Internet Order | Bestelling via internet bij Dell | |||
S&P Flyer | DHS Promotion Flyer - September - Netherlands | |||
LCD Scherm | 15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 |
Poster: Twizz
nee. ik wil m ook voor school gebruiken, en dan is t gewoon handig om windows te hebben.
en mac vind ik ook overdreven op de een of andere manier. iig niet goed in deze situatie.
Poster: Nvie
Ben nooit fan geweest van Dell, op de een of andere manier zijn ze alijd binnen no time kapoet. Ik ben toen voor een Mac gegaan, ook ik had zo een paar windows-only progamma's, heb er toen parallels desktop op gezet en heb tegenwoordig nooit meer ergens last van.
Als je gaat kijken naar een soortgelijke laptop en een Macbook, zal de Macbook misschien iets duurder zijn, maar dat haal je er zeker weer uit (alleen al door het feit dat je geen virussoftware nodig hebt).
Daarnaast vind ik een Mac toch wel erg lekker werken, als je dat er een tijdje mee doet. Ik ga zeker geen windows pc meer aanschaffen.
En tsja, wat is overdreven? Ik vind mensen die een pc zus met zo'n processor, zo'n videokaart en weet ik veel wat voor geluidskaart en die er vooral niet over ophouden met praten overdreven...
Ben nooit fan geweest van Dell, op de een of andere manier zijn ze alijd binnen no time kapoet.
Poster: fettibamba
Even een tip voor iemand die een mac wilt kopen wacht tot oktober want dan komt mac osx 10,5 leopard uit.
Deze bevat de officiele versie van boothcamp die ondersteund word de boothcamp die je nu kon downloaden is maar een beta versie die niet ondersteund word.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Totaal excl. BTW | BTW-tarief | Totaal incl. BTW | ||
Subtotaal | € 484,00 | 19,00 % | € 575,96 | |
Totale leveringskosten | € 75,00 | 19,00 % | € 89,25 | |
Totaalprijs | € 559,00 | 19,00 % | € 665,21 |
Poster: DNR
Daar wacht ik op. (duurt alleen lang)
en dan maar hopen dat er tegelijkertijd een nieuwe macbook verschijnt.
ik ben nu voor 665 euro klaar met een betere laptop als resultaat: (en dit zonder discount)
InspironTM6400 (N0964002XP) Aantal 1 Intel® Pentium® Dual Core T2130 Processor (1,86 GHz, 533 MHz, 1 MB L2-cache), Legitieme Windows® XP Home Edition - Nederlands Prijs per eenheid Excl. BTW € 484,00
Catalogusnummer: 2121 N0964002XP Module Beschrijving Processor Intel® Pentium® Dual Core T2130 Processor (1,86 GHz, 533 MHz, 1 MB L2-cache) Besturingssysteem Legitieme Windows® XP Home Edition - Nederlands Geheugen 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024] Toetsenbord Intern toetsenbord - VS Int. (QWERTY) Grafische kaart Intel® Media Accelerator 950-graphics tot 256 MB aan gedeeld grafisch geheugen Harde Schijf 120 GB SATA harde schijf (5.400 rpm) Overige Opslagmedia Geen diskettestation Modem NL - Modem & Adapter Optical Drives Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation met software Geluidskaarten Geïntegreerde Sound Blaster® Audigy® ADVANCED HD™-audio - Proefversie Draadloos Netwerk Dell™ Wireless 1390 802.11b/g Mini-PCI-kaart (voor Dual Core-processors) Verzendingsdocumenten Nederlandstalige documentatie met Europese stroomkabel Gedis Bundle Reference 6400 Silver N0964002 Microsoft-software Microsoft® Works 8.5 - Nederlands Standaard Garantie 1 jaar basisgarantie - Collect & Return Support Services 1 jaar basisgarantie - Collect & Return Beveiligingssoftware Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands Voeding 65 W wisselstroomadapter Order Information Inspiron-bestelling - Nederland Batterij 6-cel lithium-ion batterij (53 W/h) Draagtassen Geen draagtas Dell System Media Kit CD met hulpbronnen - bevat diagnosemiddelen en stuurprogramma's Kleur Keuze Zonder QuickSnap® LCD-backcover Accidental Damage Support Geen Accidental Damage-support Dell Internet Order Bestelling via internet bij Dell LCD Scherm 15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800
TOTAAL Excl. BTW:€ 484,00
Totaal excl. BTW BTW-tarief Totaal incl. BTW Subtotaal € 484,00 19,00 % € 575,96 Totale leveringskosten € 75,00 19,00 % € 89,25 Totaalprijs € 559,00 19,00 % € 665,21
Poster: ccc
Dat ziet er netjes uit. Waar heb je dit gevonden? Gewoon op de Dell website?
[EDIT]
kheb mijn mac nu te koop staan, ik ga voor bovenstaande laptop
Poster: Bart_
Zeker doen Twizz! Ik heb hier ook een Inspiron 6400 staan van Dell, ik moet zeggen: Geweldig ding! En over de service van Dell... Die is ook zeer goed, had 2 maandjes geleden klein probleempje met m'n touchmouse. Dell even gebeld, zijn Langsgekomen (dus niet moeten opsturen!). Maar het bleek dat ze juist dat onderdeel niet bij hadden, nou, toen nog een afspraak gemaakt, de volgende dag stonden ze weer aan de deur... Ook de kwaliteit is zeer goed. Internet is ook helemaal top! Ik pakte de laptop uit en hij gaf meteen toen ik hem aanzette dat er een draadloze verbinding was gevonden (Internet is ook heel snel). Wel 1 nadeel vind ik: Als je hem opstart en als hij op het 'begin' is (met je achtergrond, kan ff niet op de naam komen). Dan moet je even 10 a 20 secondjes wachten (want dan zoekt hij naar externe apparaten, zoals Internet, Printers, harde schijven, ...) maar dit went wel snel.
om een lang verhaal kort te houden:
Heel goed ding voor die belachelijk lage prijs! Ook de Service is Prachtig van Dell! Zeker een aanrader!
Mvg,
Bart (Trotse eigenaar van een Dell Inspiron 6400)
Edit:
Ohja bijna vergeten!
Ook zou ik de muis van Dell erbij bestellen, ook de grotere harde schijf (van 120GB) en de virusscanner (McAfee). Heb ik ook gedaan, ook zeker geen spijt hiervan!
dat is nou gezellig, die harde schijf zit in mijn configuratie, ik heb al een muis van dell, en ik heb heir een cd liggen van mcafee:P
nou de volgende vraag:
xp of vista?? als ik voor vista kies dan kan ik nog altijd voor xp kiezen want die heb ik hier liggen(maar dan is het ook niet meer legitiem) en dan heb ik vista ook weer eens geprobeerd... of xp en dan legaal en dan zonder onzin meteen kunnen beginnen?? ik denk dat het het beste is om voor xp te gaan... en daar hebben we ook alle software al voor...
Poster: gelindo
ik zat ook al te denken aan een apple maar ik heb maar een budget van 1000 €
Poster: DaRoyal
Late reactie wellicht, maar hier in Nederland kun je als HBO- of universiteitsstudent korting krijgen op een Mac. Dan zit je altijd onder de 1000,- bij het goedkoopste model. En dan heb je al een mooie Macbook in handen.