Poster: Gery
"XP is zo lek als een zeef" dat waren de woorden van een microsoft topman bij de pers presentatie van windows vista...
mijn xp machine met norton antivirus en een goede firewall heeft toch af en toe nog eens last van trojans en dergelijke bij het openen van malafide mails of websites. en dan doe ik niet super zot.
vorig jaar 2 infecties, koste wat uurtjes om alles terug clean te krijgen.
Als je de laptop voor het produceren gebruikt, wat heb je dan met lek als een zeef te maken?
Denk je nou echt dat de hackertjes alles eraan zullen doen om op een laptop bovenin een kamertje ergens in nederland in te breken?
Haha das kinderspel en dus niet interessant.
Als je niet zo heel veel verstand ervan hebt, zou ik gewoon een acer kopen met XP of vista erop.
Dit is voor de gewone consument (leek) het makkelijkste en gebruiksvriendelijk.
Zelf heb ik ook een acer laptop, en dat ding doet het na bijna een jaar nog steeds perfect zonder problemen.
Het probleem wordt in 99% van de gevallen veroorzaakt door de gebruiker. Dit op bepaalde websites zit te kijken waar je mooie blote vrouwen ziet :d
Dan krijgen ze de ene pop-up na de ander. En dan moeten ze een keer op ja klikken of annuleren, en dan begint et gedonder.