Poster: Hansje
En voor diegene die er blij mee zijn, dat trance dood is (hun mening) omdat ze liever alleen maar hard, harder, hardst willen horen....dat zal op een gegeven moment ook weer minder worden
Poster: Illusion
Ik betwijfel het.
Momenteel is dit erg aan het groeien. Misschien over 10/20 jaar dat het niet meer in is. Dat weten we niet. We weten niet wat de toekomst ons bied.
Trance is nog lang niet dood, en zal naar mijn mening ook nog een mooie tijd doorgaan
Maar of het wordt zoals het ooit was?
Je weet inderdaad niet wat de toekomst brengt.
En naar mijn mening zal trance ook nog wel even een mooie tijd doorgaan
Maar of het wordt zoals het ooit was?
Poster: ArCeeSjefkuh......aangevuld met o.a: Icone, Signalrunners, Samuelzone, Guiseppe Ottaviani, Phynn, Re:locate en Capetown om er ook eens een paar te noemen
Poster: sjefkuh
bart claessen, sander van doorn, randy katana, e-craig, ronald van gelderen, abel ramos, mark norman, jochem miller, divini & warning, cosmic gate, richard durand;; om nog maar wat voorbeelden te noemen van de modernere trance die ik veel draai. ik vind dus niet dat trance 'uit' is. ik ben juist blij dat deze stijl verandert is.:P
Poster: DJMixing
Ik vroeg mij eens af..heeft trance (wat ik in mijn ogen trance noem) zijn beste tijd gehad?
Hierbij doel ik op muziek die rond 2000 uitkwam. Meestal is het muziek die je maar even hoeft te horen en dan denk je al 'oh ja, dit ken ik'.
Denk dan aan:
Milk inc. - Walk on water
Delerium - Silence (Tiesto remix, Airscape mix, maakt niet uit welke ze zijn allemaal tof :P)
Kamaya Painters - Wasteland (en zat andere nummers van hun)
Robert Miles - Children (Dream version)
The Moon - Blow up your speakers (ofzo)
PPK - Resurection (ook heel popi geweest)
Barthezz - On the move
Waar is de tijd gebleven dat deze nummers gedraaid werden? Worden ze uberhaupt nog gedraaid? Ik ben van plan deze gouwe ouwe trance (om het zo maar te noemen he Patrick) weer te gaan draaien. Dit is, wat ik vind echte trance, toen het op zijn hoogtepunt was.
Poster: Winston
Voor jezelf kun je goeie ouwe trance draaien, maar niet voor publiek.
quote: |
Poster: Winston Voor jezelf kun je goeie ouwe trance draaien, maar niet voor publiek. |
Poster: the-melody
Retro=Klassiekers. Yves draait inderdaad Trance, hardtrance en techtrance, van die genre's de klassiekers met af en toe een nieuwtje ertussen
Geloof mij, laatst in onze discotheek draaide ik tijdens mijn set Delerium - Silence (Tiesto remix) ff er doorheen en het dak ging er compleet af...
Poster: DJMixing
:D:D
Ben blij dat het publiek zulk muziek goed opvat!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.