Het lijkt me wel logisch dat iedereen op dit forum dj is/draait, produceert, remix of iets dergelijks. Maar welke sporten worden door ons beoefend? Ik ben benieuwd Ik doe aan hockey en aan mountainbike.
Had ik een mooie poll gemaakt, verschijnt hij niet
User edit by ScottB on 03-02-2007 @ 18:47:00 (27%)
What do you think about Welke sport(en) beoefen je nog ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ook nog mensen die het op topniveau doen? voetbal zelf in de zaterdag 1&2 selectie bij mn club, maar das niet zo heel hoog, geloof me ;s nog iemand die zn sport op hoog niveau beoefent?
Elke dag 15 heen en 15 terug met regen en tegen wind (en zo nu en dan sneeuw in februari) Verder doe ik wel een beetje fitness, maar ik vind die 30 kilometer op een dag wel een sport genoeg Zomers btw met de race fiets naar school :D
bij welke sportschool train je Kung-Fu.? Doe je ook wedstrijden.?
Ik train bij de IUCTA in amstelveen. Soms train ik ook nog wel eens op het HQ in A'dam Noord. Om preciezer te zijn doe ik Wing Tsun en hier zijn geen wedstrijden bij. Wel examens/seminars om een hogere graad te behalen, maar geen wedstrijden/toernooien waar je bekers/medailes kan winnen.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.771 days. Post CommentThat would be 225.7 months or a whopping 18.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...