Het lijkt me wel logisch dat iedereen op dit forum dj is/draait, produceert, remix of iets dergelijks. Maar welke sporten worden door ons beoefend? Ik ben benieuwd Ik doe aan hockey en aan mountainbike.
Had ik een mooie poll gemaakt, verschijnt hij niet
User edit by ScottB on 03-02-2007 @ 18:47:00 (27%)
What do you think about Welke sport(en) beoefen je nog ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik Squash 2x in de week.. en daarnaast ook nog 1 tot 2 keer in de week fitness. ik heb vroegah (wat klinkt het oud :P) 4 (bijna 5) jaar Aikido gedaan
als het weer wat mooier weer is dan komt Mountainbiken er weer bij. en als ik een mooie dame tegenkom, dan komt sex er ook nog bij, dat is pas een coloriën vreter hahaha
gr. laidback
User edit by Laidback on 03-02-2007 @ 20:28:55 (27%)
Poster: dj_jr ik zwem je er uit ferrox:P heb zelf ook zwemmen gedaan 50 meter vlinderen dan?
Hahaha, daar pak je wel net mijn slechste slag..
Ff kijken hoor, snelste is vrijeslag 32.6 seconden.
Maar boeid mij nix dat je mij eruit zwemt. Ik doe het nu toch alleen voor PR's eigenlijk. Ben toch veel te laat begonnen om echt te kunnen winnen ofzo..
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.