Poster: dj-nickJa klopt, ik zal anders wel even bij megaupload ofzo uploaden sorry hiervoor
moet 14 minuten wachten tot ik hem kan downloaden:S
Poster: LeooBedankt! , dat de track wordt afgespeeld? hmm apart heb ik hier niet? kan um wel downloaden alst goed is.
Dat klinkt echt heel vet man, goed gedaan, klopt het dat ik het bestand zelf nog niet kan downloaden, maar dat er een player opent??
Poster: DJ_IVI-RGedaan!
ja als je andere link het (rapidshare ofzo) laat maar horen dan, want zo krijg ik hem niet gedownload
Poster: ScottBAls je goed luistert zit er al wel een soort van melodie lijn onder (weet nie hoe je dat precies noemt) met redux gedaan en dit klonk wel heel leuk misgien dat ik dit beter kan verwerken nog in de qlimax dat dit er echt uitspringt.
Ja klinkt goedEr mag alleen nog wel wat bij vind ik. Meer percussie of melodietje(s) is misschien een idee? Succes verder!!
Poster: LaidbackJe bedoelt de delay in de vocals zegma?
heb em geluisterd!
hele leuke track..
alleen mag er wel wat minder echo in :P
zodat die stemmen iets beter naar voren komen!
en dan kan die zo de 12" (zo'n grote zwarte Schijf) op!
Gr. Laidback
Poster: fettibamba
Ik vind hem wel goed maar ik vind dat de sound soms niet echt heel zuiver is ik bedoel niet de kwaliteit van het afspelen maar soms komen de beats juist op de verkeerde plaats
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.