Sub aansluiten op actieve speakers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jonny820511    posted on 03-02-2007 09:31
Hallo ik heb even een vraagje,

Ik heb momenteel een actief boxensetje aangesloten op mijn master 1. op de master 2 staat een actieve sub met volume regelling.
Nu heeft mijn mixer maar 2 master uigangen dus ik kan mijn eigen mix niet opnemen. is er misschien een stekkertje of verloopje om de sub samen met de boxen aan te sluiten op de master 1 zodat ik via de master 2 kan opnemen.

alvast bedankt!

What do you think about Sub aansluiten op actieve speakers ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 03-02-2007 10:14
Die actieve topjes van je zullen vast wel elk een line uitgang hebben. Wat voor ub en topjes heb je?
Gilles    posted on 03-02-2007 10:39
Mijn actieve sub zit voor mijn actieve topjes. dus gewoon mixer -> sub -> top
PatrickBeuken    posted on 03-02-2007 10:41
Oeps... foutje van me. Het is inderdaad gebruikelijk om met het line signal van active sub naar active top te gaan Happy, laughing
Lead    posted on 03-02-2007 11:11
Over welk Marke en type van actieve speakers gaat het ?? Dan kun en misschien ook echt inhoudelijk gereageerd worden. Nu is het gokken of een van de dingen wel of niet in/uitgangen heeft.

In het uiterste noodgeval dat je speakers geen link aansluitingen hebben, kun jet het altijd nog proberen met een Y-splitter op Uitgang A -> Naar je speakers en de Uitgang B gaat daan naar je PC om op te nemen.
Let the BASS be louder
jonny820511    posted on 06-02-2007 20:45
Ik denk dat ik zo'n Y splitter moet hebben. misschien enig idee waar ik dat zou kunnen halen tussen zwolle en groningen ongeveer.

er zitten namelijk geen uitgangen op anders had ik daar wel is een keer een stekkertje in gedrukt.

Laidback    posted on 06-02-2007 20:53
Poster: jonny820511
Ik denk dat ik zo'n Y splitter moet hebben. misschien enig idee waar ik dat zou kunnen halen tussen zwolle en groningen ongeveer.

er zitten namelijk geen uitgangen op anders had ik daar wel is een keer een stekkertje in gedrukt.

ik denk dat niets leuker is als het zeker te weten..
dus als je even Het merk / Type Speakers hier post.
Of misschien een Foto (reportage), van de aansluitingen achterop je tops & Sub.
dat zal niet alleen ons een beetje helpen om jou te helpen,, maar ook jezelf! Happy, laughing
dan hoef je ook niet voor een Y splitter te gaan..
dan gooi je namelijk het hele Signaal (output) over de sub heen,
als die door de Tops gaat,, gaat die eerst door een filter (toch ?)
wat mij best logisch lijkt Winking my eye

gr. laidback

This is an old Topic

No new postings for 6.791 days.
 Post CommentThat would be 226.4 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

340 Users online: 267 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 51.894
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.745.285