Ik zoek een liedje dat ik al een paar keer op tv heb gezien de videoclip is met 2 jongens die een advertentie zetten in de krant om een casting te doen en dan komen allemaal vrouwen opdagen die ze dan dingen voor de camera laten zeggen en laten dansen kan iemand we weer vertellen welk liedje dit is en het speelt zich af in de uk de twee jongens dragen hun traditionel schooluniform nog
What do you think about Liedje met 2jongens die casting doen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ja , ik heb ook heel lang naar dit liedje opzoek geweest. het is wel al een redelijk oud liedje , en die 2 jongens zijn 10 jaar ofzow?!:p en op het laatste komt zijn moeder hem ophalen en vraagt ze hoe het was op school:d:p is het dat liedje dat je zoekt , ik denk het wel :d
Ja gesampeld van een oud nummer zal zich aan zijn jeugd doen herrineren
This is an old Topic
No new postings for 6.770 days. Post CommentThat would be 225.7 months or a whopping 18.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.