Waar een (pvc) banner laten maken
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Reemz    posted on 02-02-2007 12:34
Ik ben opzoek naar een bedrijf die PVC (kunststof) banners maakt voor een niet al te hoge prijs.

Ik heb al gezocht op het net maar daar is de minimale afname 10 stuks terwijl ik er maar één nodig heb.

Ik weet dat Nvie voor zijn bedrijf ook een mooie grote pvc banner heeft laten maken alleen weet ik niet waar die dat heeft laten doen.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen want ik heb voor 10 maart 2007 een banner nodig i.v.m. een optreden in de free record shop aan de oude gracht in Utrecht.

What do you think about Waar een (pvc) banner laten maken ??

Vote :   

Nvie    posted on 02-02-2007 12:57
Hey Remy,

In Tiel (Kapel-Avezaath) zit een zaakje dat Shirts & Letters heet. Ik heb toen een banner van 200 x75 cm laten drukken en was er all-in ongeveer €60 voor kwijt. Als je ze een beetje achter hun vodden aan zit en je het bestand aanleverd als Adobe Illustrator of Photoshop bestand krijg je hem binnen een week geleverd. Ik zou hem trouwens af halen. Voor het geld dat ze hem versturen rij je makkelijk op en neer van Culemborg naar Kapel Winking my eye
Reemz    posted on 02-02-2007 13:02
Poster: Nvie
Hey Remy,

In Tiel (Kapel-Avezaath) zit een zaakje dat Shirts & Letters heet. Ik heb toen een banner van 200 x75 cm laten drukken en was er all-in ongeveer €60 voor kwijt. Als je ze een beetje achter hun vodden aan zit en je het bestand aanleverd als Adobe Illustrator of Photoshop bestand krijg je hem binnen een week geleverd. Ik zou hem trouwens af halen. Voor het geld dat ze hem versturen rij je makkelijk op en neer van Culemborg naar Kapel Winking my eye

Thanks Neil! En nog naast de deur ook. Ik zal is contact met hen opnemen.
rickdekoning    posted on 02-02-2007 13:23
ff off topic

zo'n optreden in een freerecord shop is wel heel tof om te doen..:D
tairip    posted on 02-02-2007 13:36
Wat voor optreden mag je doen in de Free record shop?
PatrickBeuken    posted on 02-02-2007 13:41
Ik denk dat hij daar gaat diskjockeyen :P
Reemz    posted on 02-02-2007 13:54
De bedoeling is dat een set ga draaien van 2 uur lang met me eigen muziekcollectie maar ook met een aantal vrij uit te zoeken cd's die zij in hun assortiment hebben.

De Cd's die ik uit hun winkel ga gebruiken om mee te draaien worden dan groot in een rek gepresenteerd.

Het is dus een stukje gratis promotie voor mij en hopelijk een stukje omzet verhoging voor hun en natuurlijk een stukje entertainment.

Alleen ben ik nog opzoek naar iemand die een mooi design wil en kan maken voor me banner want helaas ben ik geen photoshop talent.

rickdekoning    posted on 02-02-2007 14:05
en de cd's die je gebruikt uit de winkel, wat gebeurt daar mee, nadat je klaar bent..? :P
tairip    posted on 02-02-2007 14:15
Poster: Reemz
Alleen ben ik nog opzoek naar iemand die een mooi design wil en kan maken voor me banner want helaas ben ik geen photoshop talent.

Wat moet er op komen te staan?
thijsdj    posted on 02-02-2007 14:24
Kijk eens bij Q-promotions, daar laten wij voor carnaval een banner maken. Ik weet niet waar die zit want mijn collega doet dat. Maar het zal vast wel ergens op internet te vinden zijn.
Reemz    posted on 02-02-2007 14:31
Poster: tairip
Wat moet er op komen te staan?

Me site moet erop komen: djreemz.com en de stijl die ik draai dus house, electro-house and progressive house.

Poster: rickdekoning
en de cd's die je gebruikt uit de winkel, wat gebeurt daar mee, nadat je klaar bent..? :P

Die gaan na het draaien met mij mee
User edit by Reemz on 02-02-2007 @ 14:57:10 (98%)
rickdekoning    posted on 02-02-2007 18:21
Poster: Reemz

Die gaan na het draaien met mij mee

Dat is wel relaxed..
Reemz    posted on 04-02-2007 16:15
Nou de banner is klaar... nu nog naar de drukker en kijken of hij het er net zo uit kan krijgen op een pvc banner.

(de afbeelding is klikbaar)

djpeckman    posted on 04-02-2007 16:18
Ziet er erg strak uit hoe heb je dat gedaan
PatrickBeuken    posted on 04-02-2007 16:49
Erg mooi! Happy, laughing
PatrickBeuken    posted on 04-02-2007 16:50
Alleen zou ik de titel niet transparant, maar gewoon helemaal zwart maken.
djpeckman    posted on 04-02-2007 17:54
Poster: PatrickBeuken
Alleen zou ik de titel niet transparant, maar gewoon helemaal zwart maken.

Ik vind het juist wel wat hebben, zo past het wat meer bij de omgeving.
Ik maak zelf ook wel eens van die ontwerpjes en dan doe ik het ook zo,
anders lijkt het zo nep vind ik al blijfd dat peronelijk.
het lijkt dan net of het er opgeplakt is.

Dit is zeker een gaaf ontwerp
PatrickBeuken    posted on 04-02-2007 19:01
Dan moet je dat publiek en de subtitle ook lichter maken... Nu staat dat publiek en die subtitle op de voorgrond en de echte title op de achtergrond. Het ging dus niet om mooi of niet mooi, maar om een beetje techniek :P Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.789 days.
 Post CommentThat would be 226.3 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

402 Users online: 319 Guests (83 Unknown)
Pages generated today : 44.348
Most visitors online this month : 542
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.251.348