schoolfeest coming up.. (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Leoo    posted on 01-02-2007 16:23
Hey hallo iedereen,

Ik heb een vraag, over 2 maandjes ga ik draaien op het schoolfeest. Nu is mijn stijl clubtrance/techtrance. Het is dansbare muziek maar ik moet ook iets hebben om de hip-hop/r&b en weet ik veel liefhebbers in mijn draai-uur op de vloer te krijgen. Heeft er iemand suggesties? Ik kan bijvoorbeeld nummers editen enzo...

What do you think about schoolfeest coming up.. ??

Vote :   
Leoo    posted on 03-02-2007 11:15
jupz, dat zeker, plus dat ik dus ook water bij de wijn wil doen en r&b achtige tracks zal zoeken
Devotion    posted on 03-02-2007 11:48
Ik zou zelf opbouwen met R&B en Reggeaton; als je eenmaal de mensen aan het dansen hebt dan kun je langzaam richting je eigen ding. En ik ben het met Mamo eens; hou geen rekening met de DJ na je, zorg dat je knallend eind. Het is namelijk goed voor je naamsbekendheid.
Leoo    posted on 03-02-2007 15:42
Dat vind ik een goeie devotion, beginnen met r&b om zeg maar het  ''vertrouwen'' eerst te winnen.
OneSixty    posted on 28-10-2007 02:49
kikkerdekik

ik heb over een maandje ook zo goed als mijn eerste klus voor kinderen van 10-14 op een voetbalclubje. (dus het zijn naar mijn weten alleen jongens)

daar ken ik voor degene die het willen weten dus helemaal niemand :s

nu heb ik al top 40 muziek enzo , ik ben veel rnb tops enzo afgegaan  maar ik heb nogsteeds niet genoeg , ik moet namelijk 6 uur vullen.

ik heb al veel jump en hardstyle dus ik zoek vooral van die wannabe commerciele top 40/rnb achtige zooi

ik ga een dezer dagen nog eens naar de free record , dus daar koop ik ook nogwel wat.

dusja , ik vraag eigenlijk gewoon om lijstjes en nog eens lijstjes.

thnx.
the-melody    posted on 28-10-2007 09:31
ultratop 50?
ultratop dance?
Vergeet ook zeker geen alternatieve muziek te draaien, is ook erg in tegenwoordig.
OneSixty    posted on 28-10-2007 15:12
Poster: the-melody
ultratop 50?
ultratop dance?
Vergeet ook zeker geen alternatieve muziek te draaien, is ook erg in tegenwoordig.

met alternatieve muziek bedoel je toch zoals de fixkes enzo eh ?

maar van al die top 40/50 's heb ik wel de meeste nummers die in aanmerking komen.
the-melody    posted on 28-10-2007 15:15
Jah gewoon zeg maar de rock werchter affiche.
OneSixty    posted on 28-10-2007 15:40
Poster: the-melody
Jah gewoon zeg maar de rock werchter affiche.

kej , thnx voor je hulp

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

130 Users online: 16 Guests (114 Unknown)
Pages generated today : 102.708
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.580.709