Feedbacking...
Ik kom net bij het uitpakken tot de ontdekking dat ik een productie heb gedownload. Ik ga normaal altijd voor de mixen, maar ik kan voor jou bij uitzondering wel een keer een productie analyseren en mijn mening er over geven.
De sample is wel vetjes. In de 303 Deep Bass Mix begin je langzaam en moet het nummer nogal op gang komen. Verder vind ik persoonlijk de eerste minuut daarvan erg Magic Music Maker achtig klinken. Ik hoop niet dat je dat als een erge belediging opvat want dat is zeker niet de bedoeling. Maar ik probeer mijn gevoel te omschrijven wat ik er bij heb, hopelijk begrijp je wat ik bedoel. Dat gevoel blijft overigens een beetje door het nummer heen.
Vind verder de strings in de 303 Deep Bass Mix beetje meer de trance kant op neigen. Iets wat in een old school track niet echt lekker is volgens mij.
Dj-RK zegt al iets over spannender worden, dat vind ik ook wel. Je bouwt iets op, maar de ontknoping ontbreekt een beetje. Ben het er alleen niet mee eens dat de 303 Deep Bass Mix de beste is.
Als ik zou moeten kiezen dan zou ik voor de Hoover Mix gaan. Die klapt namelijk lekker meteen met je vocal sample er in en heeft iets meer een old skool beat er in zitten voor mijn gevoel. Verder vind ik de breaks in dat nummer lekker en de beetje snair achtige drum goed gebruikt. Ik zou je Hoover Mix op een bepaald soort feestje zo durven draaien.
Al met al een lekkere productie.