djs gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

lifebeats    posted on 31-01-2007 23:36
hoi
binnenkort ga ik weer een radioprogramma maken bij terneuzenfm ( http://www.terneuzenfm.nl/)
het zal hoofdzakelijk gaan over uitgaan ( oa agenda) en muziek ( house, club , groovy en somige retro)
nu zoek ik nog dj's die een setje in elkaar willen zetten van ongv 25 min ( kwaliteit 192kb mp3 en binnen het genre passend dus geen jump hardstijle etc )daarbij graag info met de artiesten en tracks die gebruikt zijn in je mix en een korte beschrijving van jezelf erbij 

beschrijving 
                        -dj naam
                        -leeftijd
                        -wat is jou setup waar je met draai
                        -jou fav muziek om te mixen
                        -jou fav muziek als je niet draait 
                        - evt iets wat je zelf nog wilt aanvullen
ideale kans om jezelf te promoten dus
je mix op een uploadsite zetten en me die link doorsturen naar ; dj140beats@hotmail.com
als je bij je beschrijving je email zet dan laat ik jou weten waneer het uitgezonden word
ik denk dat dit wel duidelijk genoeg is
als er nog vragen zijn kan je me die beter emailen
mvg hans
User edit by lifebeats on 07-02-2007 @ 22:16:05 (100%)

What do you think about djs gezocht ??

Vote :   

barthawk    posted on 31-01-2007 23:45
check je pm
DaDragon    posted on 01-02-2007 07:28
Poster: lifebeats
hoi
binnekort ga ik weer een radioprogramma maken
het zal hoofdzakelijk gaan over uitgaan ( oa agenda) en muziek ( house, club , groovy en somige retro)
nu zoek ik nog dj's die een setje in elkaar willen zetten van ongv 25 min ( kwaliteit 192kb mp3 en binnen het genre passend dus geen jump hardstijle etc ) en een korte beschrijving van jezelf erbij
ideale kans om jezelf te promoten dus

Moet het een live mix zijn? Dus gewoon een mix via je draaitafels?
Of een mix via de computer?
Bartjens    posted on 01-02-2007 09:57
Check je PM
www.djbrowbeat.com
Reemz    posted on 01-02-2007 12:10
Even een aantal vragen aan de topicstarter:

-Is het een online dancestation of een regionale radiozender?
-Is er al reeds een website van het station?
-Hoeveel luisteraard heeft het station?
lifebeats    posted on 01-02-2007 13:42
thnx voor de antwoorden/vragen etc
ik bedoelde met die mix dat je thuis je mix maakt ( hoe je deze mix maakt moet jezelf weten als de kwaliteit maar ok is , deze doortstuurt via internet of doortstuurt naar de studio ( adres volgt nog)
het is een regionale zender
www.terneuzenfm.nl
de muziek die ze er draaien is erg comercieel jaren 80 en 90 vooral.
het  aantal luisteraars weet ik niet precies sorry , maar hier in de buurt word het goed beluisterd heb ik begrepen
als je nog vragen heb hoor ik ze graag
lifebeats    posted on 07-02-2007 21:57
ff de tekst aangepast ...   up up 
tairip    posted on 07-02-2007 22:09
Lijkt me niet verkeerd, als ik het goed begrijp lijkt het je ook leuk om eens een vette 90's mix te draaien.

Maar het mag ook hedendaagse top, semi top 40 house zijn (ala Roog, Erick-E, Don Diablo enz...)
lifebeats    posted on 07-02-2007 22:14
Poster: tairip
Lijkt me niet verkeerd, als ik het goed begrijp lijkt het je ook leuk om eens een vette 90's mix te draaien.

Maar het mag ook hedendaagse top, semi top 40 house zijn (ala Roog, Erick-E, Don Diablo enz...)

ja je mag gerust je oudere plaatjes vanonder het stof halen om daar eens een leuke mix met te maken
tairip    posted on 07-02-2007 22:28
Poster: lifebeats

ja je mag gerust je oudere plaatjes vanonder het stof halen om daar eens een leuke mix met te maken

Klinkt wel aantrekkelijk ik heb wel zin om eens een snelle 90's mix van een minuutje of 25 te maken! Wanneer heb je dit nodig? Ik ben wel bereid iets te maken... het word dan een 90's mix... dus nummer van 1990 tot aan 2000.

Ik heb er wel even een weekje of 2 voor nodig (heb niet al teveel tijd), het zal dan een snelle mix worden dus de nummers vliegen je om de oren in die 25 minuten!
djtnox    posted on 08-02-2007 09:23
Zal ik dan als ras-echte terneuzenaar ook maar eens reageren...

Lijkt me leuk Hans. Zal wel even PM-en
Giallorosso    posted on 02-03-2007 21:56
maar moet het uitsluitend '90 en commercieel zijn?

(Had zelf een deephouse/chicago mixje in gedachten)

djmamo    posted on 03-03-2007 03:42
krijg je er ook iets voor terug?

reclame of iets?
www.moonentertainment.nl
ArCee    posted on 03-03-2007 13:54
Lifebeats, hou je ontzettend rekening met de rechten die je moet afstaan aan de buma/stemra en meer nog, de Sena. Vooral die laatste instelling is megaduur en je bent het officieel verplicht. 0,00087 ct per track, per luisteraar moet afstaan. als je 1000 streams hebt en 50 luisteraars betaal gewoon voor 1000 streams. I know, maffia praktijken.
Bartjens    posted on 22-03-2007 22:54
Klein kickje,

Hans kun jij even je mailadres geven, pm is nog steeds stuk  
Ik heb namenlijk ook zo'n soort programma bij ons op de lokale omroep. Mischien is het een idee om 1 x per maand een mix uit te wisselen ofzo. Mijn programma duurt 2 uur. 1e uur is gewoon slap ouwehoeren met de hits van nu en toen. 2e uur is "the weekend mix". Hierin mix ik elke week een kleine 50 min. lang house/club. Elke week begin ik met de "Floorfiller" dat is een veelbelovende house/dance track.
Mischien dat er een kleine samenwerking inzit

www.djbrowbeat.com

This is an old Topic

No new postings for 6.627 days.
 Post CommentThat would be 220.9 months
or a whopping 18.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

188 Users online: 24 Guests (164 Unknown)
Pages generated today : 48.532
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.785.047