Poster: DJW
hej mense, ik heb echt weinig veel stress,
Poster: jerzz
rook eens een jointje en probeer te relaxen tijdens het produceren.. Inspiratievoer
Poster: Reemz
Klinkt misschien heel achterlijk maar ik ben het wel met jerzz eens. Ik blow ook af en toe en ik moet zeggen dat tijdens het producen je op de meest bizarste maar ook mooie dingen komt.
Poster: jerzz
oja: puntjes willen ook weleens werken
Nah: gewoon veel oefenen; dan een joint roken. Laat de sounds je leiden naar Jamaica man.
Klinkt misschien heel achterlijk maar ik ben het wel met jerzz eens. Ik blow ook af en toe en ik moet zeggen dat tijdens het producen je op de meest bizarste maar ook mooie dingen komt.
Poster: Djillusion
Is beter dat jij het zegt dan iemand met vol verstand:D hehe geintje hoor. Die was wel ff weer te:D
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.