showtec of eurolite parren
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

greenman    posted on 31-01-2007 17:32
ik ga een paar niewe parren kopen en nu wilde ik weten wat beter is showtec of eurolite.

aan parren kan niet zo veel mis dacht ik. maar michien zijn deze merken alle 2 wel slecht ik weet het niet. en het merk lampen dat ik er in wil doen is de ge showbiz serie. michien maakt dat wat uit.

o ja het gaat wel om de longnose versie met persglas lamp.

What do you think about showtec of eurolite parren ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 31-01-2007 17:35
Beiden OEM spul uit dezelfde fabriek. Geen kwaliteitsverschil dus. Ik heb voor Showtec gekozen omdat dat hier in NL heel makkelijk te krijgen is. Maar aan een par kan idd weinig mis zijn.
greenman    posted on 31-01-2007 17:42
dan ga ik eurolite kopen want die is €3 goedkoper en dichter bij.

altijd op de klijntjes letten bedankt!!!!

dus: botex, showtec, en eurolite, is hetzelfde leuk he.

maar bevallen ze een beetje of zijn ze snel stuk.
Bartjens    posted on 31-01-2007 18:31
De behuizingen van showtec zijn behoorlijk sterk, blijven ook mooi als je er gewoon mee omgaat. De lampen van showtec heb ik geen ervaring mee, maar er word gezegd dat die het niet zo lang uithouden. Dan kun je beter naar GE (General Electric) lampen nemen. Heb ik zlef ook en ben er erg tevreden over.
www.djbrowbeat.com
PatrickBeuken    posted on 31-01-2007 18:36
Philips of Osram lampen zijn ook prima. Maar met die parbehuizingen is kwa stevigheid idd niks mis. Het enige wat ik me kan bedenken dat beter is, is DTS. Maar die zijn ook wat duurder.
greenman    posted on 01-02-2007 19:27
als ze stevig zijn is het goed. En overde lampen ik neem toch de ge (general electric) showbiz serie die zijn heel goed.  ze zijn wel wat duurder dan gewoone ge lampen maar dat maakt niet uit.

O ja weet iemand het verschil tussen een fitting GX-16d  en GX-16  ik niet.
User edit by greenman on 03-02-2007 @ 12:30:19 (41%)
Mystery-Sound    posted on 25-02-2007 22:48
ik heb 4 long 56 parren van eurolit en moet zeggen ze zijn niet stuk te krijgen
haalde ze een jaar geleden voor 109 euro en dan heb je ze helemaal compleet
dus kabel stekker filters en lampen na eigen keuze (breed schijnend midden schijnend of smal schijnend)

niles    posted on 26-02-2007 13:18
ik heb zelf 4 par spotten van showtec, kocht ze compleet, dus met filters, trusshaken en lampen erbij, en ik ben erg te spreken over die dingen

ze geven een hoop licht, en zijn niet kapot te krijgen . . . . ik kan ze je zeker aanraden . . .
PatrickBeuken    posted on 26-02-2007 15:02
Hoeveelheid licht is gewoon afhankelijk van het lampje dat je erin doet. Het boeit daarbij echt niet of de behuizing van Showtec, Eurolite of een ander OEM merk is.
robertvisser    posted on 26-02-2007 15:14
koop parren met reflectoren en goede kwaliteit lampen erin.. die kut par 56/64 lampen gaan alleen maar achter elkaar stuk...
PatrickBeuken    posted on 26-02-2007 15:23
Mwhoah... dat is niet de grootste reden om raylights te gebruiken, denk ik. Ik gebruik raylights omdat ze makkelijk te vervangen zijn, ze zijn klein, gaan lang mee, geven veel licht, geven een veel mooier licht en zijn goedkoper. In het begin zul je wel reflectors etc moeten kopen, maar die verdienen zich al snel terug wanneer je 1x de lamp hebt moeten vervangen.

This is an old Topic

No new postings for 6.648 days.
 Post CommentThat would be 221.6 months
or a whopping 18.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

218 Users online: 23 Guests (195 Unknown)
Pages generated today : 86.215
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.564.216