vriend van me zoekt een volgens hem house achtig nummer van max 3-4 jaar geleden. Heeft volgens hem in toplijsten gestaan. Het clipje is met mensen met hoofden als poppen die ronddansen in witte kamer enzo..
mij komt de clip niet meteen bekend voor..
als iemand kan helpen, veel dank
www.nikan.be
What do you think about house nummer gezocht ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik denk, aan de je clip omschrijving te horen, dat je bedoelt Fatman Scoop - Be faithful dat is dus geen house track, maar wel een clip met poppetjes die grote hoofden hebben.
Poster: MartinDuncan volges mij is er ook een clip van daft punk met dansende popen, around the world misschien
Dat kwam idd ook bij mij als eerste boven. Een geweldige clip vind ik het!
This is an old Topic
No new postings for 6.813 days. Post CommentThat would be 227.1 months or a whopping 18.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.