Ik ga een nieuwe set kope rond de djm-400 dat staat al vast.
Maar ik heb nog niet een idee wat ik er op aan ga sluite de logische keuze zou zijn de djc-200 maar ik zou ook graag de andere opties bekijken zoals de denon dn-s1000 deze is toch iets goedkoper dan de djc-200 maar ik heb geen idee aar die twee juist in verschillen en dan was er nog een optie om 2 goedkoper platenspelers aan te schaffen waar ik dan final scratch op aan sluit want ik zou wel graag met de pc draaien. maar ik snap nu niet wat het verschil is tussen "2" en "open" traktor zou open niet meer ondersteunen nu zou ik wel graag met traktor werken maar maakt die ondersteuning nu zo veel uit.
En waar zou je aanraden om dit te kope online? maar waar dan want ik heb prijzen gezien die toch 150 euro van elkaar verschillen ik heb al bij de rj shop gekeken en rebelio maar wat zou je me aanraden om dit moois voor de laagste prijs in huis te halen wat ik nu al gezien heb zou ik iets van een 1500 euro moeten rekenen.

en als versterker zou ik graag de pioneer a 109 hebben van 80watt of de a 209R van 120 watt wat raden jullie me hier aan (ik weet het dit zijn niet de krachtigste versterker maar ik woon nog bij mijn ouders ik word gedwongen om niet veel lawaai te maken

) maar de versterker is op dit moment nog niet echt belangrijk.