Bax shop opendag(en) (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vibemaster-D    posted on 26-01-2007 20:44
heej, ik ben vanmiddag ben ik bij de opendag van bax-shop in goes geweest. die ook morgen nog is (27e) maar dan kon ik niet want ik dan ben ik jarig :P.

wie van jullie is daar ook geweest of gaat er nog naar toe.

en wat wel vet was is dat ik "The Lead" himself heb ontmoet. en hij heeft eve een vette uitleg en demo gegeven op de DJM800. en ik ben eindelijk overtuigd.
ik had van de week ook al met een A&H Xone 92. gespeeld. maar die effecten en zeker de CFX maken het wel op de 800.

p.s. lead vertelde ook nog dat hij toch wel een klein beetje spijt had van z'n stikker actie. maar belofte maakt schuld dus volgende week verwachten we allemaal mooie pioneer stikkers.  (en ik ga er 1 op die slant plakke die ik nog gekocht had Lead)

What do you think about Bax shop opendag(en) ??

Vote :   

ScottB    posted on 03-02-2007 18:03
Ah dat lijkt me ook wel leuk Happy, laughing Misschien dat ik kom maar dat weet ik nog niet zeker, Goes is zover weg ... Ik laat het nog wel weten.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

149 Users online: 21 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 66.564
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.803.079