Rapture-iio
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ftheworld    posted on 26-01-2007 19:33
Ik heb de rapture van iio ma da is ne edit van 4 min en nu ben ik op zoek na de full lenght mix die op beatport is dezelfde edit ik heb die van mij nu wel op itunes gehaald ma nu zen ik dus op zoek na de full lenght mix.

What do you think about Rapture-iio ??

Vote :   
Steev    posted on 26-01-2007 19:37
Oke, ik zal je een keer helpen, maar ik denk dat de admins hier niet blij mee zijn.

Ik heb het nummer Rapture van Iio. Helaas is dat een dit van 4 minuten. Nu ben ik op zoek naar het nummer maar dan van de hele lengte. Ik heb gekeken op Beatport, alleen staat hier dezelfde edit op als op Itunes.

Kan iemand mij misschien vertellen waar ik de gehele versie kan vinden?

Alvast bedankt.

Moeilijk he?
User edit by Steev on 26-01-2007 @ 19:38:44 (11%)
sonik    posted on 26-01-2007 19:43
Lead    posted on 26-01-2007 20:43
Verzoeken om illegale dingen (er bestaat geen gratis muziek) zijn op dit forum niet toegestaan.... maar je bedoelt vast of er iemand is die weet waar je deze versie kunt kopen Winking my eye
Let the BASS be louder
ftheworld    posted on 26-01-2007 22:47
Poster: Lead
Verzoeken om illegale dingen (er bestaat geen gratis muziek) zijn op dit forum niet toegestaan.... maar je bedoelt vast of er iemand is die weet waar je deze versie kunt kopen Winking my eye

ja ik bedoel waar je dat kunt hale ik heb al op beatport gekeken enzo maar nergens ma ik heb nu wel gehoord dat die juist terug op vinyl is geperst met een paar nieuwe remixen en by the wayheeft iemand ook een idee waar ge watskebeurt in de tocadisco remix kunt vinden

This is an old Topic

No new postings for 6.818 days.
 Post CommentThat would be 227.3 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

338 Users online: 119 Guests (219 Unknown)
Pages generated today : 34.082
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.686.094