draai-dip (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Leoo    posted on 25-01-2007 14:21
ik weet niet of meer van jullie dit wel eens hebben of hadden, maar ik zit in een draaidip.. het ging zo lekker de laatste tijd maar nu.. geen overgang komt lekker aan... is dit vergelijkbaar met een writer's block ofso?? kan het zijn dat ik gewoon téveel oefen?

What do you think about draai-dip ??

Vote :   

Day-One    posted on 17-02-2007 15:36
ik denk dat elk dj dit heeft...de kunst is hoe ga je er mee om.....het zal je beste set niet zijn op dat moment maar hoe dan ook zal je er wat moois van moeten maken..dus basic draaien zonder poespas en hopen dat het snel voorbij is Happy, laughing

Maar ook dat stuk is beheersbaar Thumbs Up
DiscJunkie2    posted on 18-02-2007 12:11
Poster: MaD
Ik stop meteen als ik een dipje heb, anders raak je alleen maar gefrustreerd, morgen weer een dag

Dat is het hem gewoon... Ik hem soms van die dagen, dat het niet lukt. Dan ben ik al moe, en word je alleen maar gefrusteerd. Nog vervelender als je het daarna nog 4 keer probeerd, en steeds mislukt! Een Dip heb ik echter vaak maar 1 dag... Gewoon door vermoeidheid vaak.
Giallorosso    posted on 02-03-2007 20:48
Hebben jullie ook een dip vooraf, dat je niet eens begint met draaien omdat je geen zin hebt (moe oid).
Bastian    posted on 02-03-2007 20:57
Het leuke bij mij is, ik vind het draaien zo vet dat ik amper dips heb.
Wanneer ik een dip heb komt dat ook meestal doordat ik ziek ben en dan stop ik er lekker mee, ga ik heel veel dj filmpjes op youtube kijken en krijg ik weer zin:D
Mforge    posted on 02-03-2007 21:55
maar ook de dj filmpjes op you tube raken op.......Thumbs Up
vooral doorgaan das het motto!
Lawrenz    posted on 02-03-2007 21:59
zelfs ik heb er last van met auto bpm soms klinkt het gewoon echt niet ... dan stop ik even, of een hele dag en ga daarna weer vrolijk en goed door
djmamo    posted on 03-03-2007 03:48
had na carnaval wel een flinke dip, 6 dagen 9 uur per dag draaien, dat breekt je wel.

en nu een klein dipje maar vandaag (vrijdag) ging het toch erg goed, kan ik wel vertellen. dipje weer voorbij
www.moonentertainment.nl
NIekh    posted on 03-03-2007 18:09
zeker heb ik ook welles toen ik op vakantie was geweest en toen ging draaien ging het echt kut maar dan stop ik even en dan gaat het weer wat beter  

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

137 Users online: 19 Guests (118 Unknown)
Pages generated today : 57.270
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.793.785