draai-dip (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Leoo    posted on 25-01-2007 14:21
ik weet niet of meer van jullie dit wel eens hebben of hadden, maar ik zit in een draaidip.. het ging zo lekker de laatste tijd maar nu.. geen overgang komt lekker aan... is dit vergelijkbaar met een writer's block ofso?? kan het zijn dat ik gewoon téveel oefen?

What do you think about draai-dip ??

Vote :   

RenéKuppens    posted on 25-01-2007 14:24
ik heb wel eens dat na een tijdje draaien bij mij niks gaat maar een draai dipWOW
barthawk    posted on 25-01-2007 14:30
jah ik heb ook weleens draaidippies, dan kan je eigenlijk maar beter gelijk stoppen en de volgende dag weer gaan mixen....anders wordt het alleen maar frustrerend.
Vaak als ik moe ben ofzo, lange dag gehad etc.... heb ik dat weleens
Leoo    posted on 25-01-2007 14:49
ik noem het maar ff draaidip dj RK, 't gaat erom dat het gewoon ff compleet niet lukt
Reemz    posted on 25-01-2007 14:53
Er bestaat al een soortgelijk topic genaamd:

DJ baalmomenten
robbert    posted on 25-01-2007 15:16
Ja ik heb dit ook wel eens.. Maar dan stop ik meestal maar gewoon meteen, omdat ik anders compleet gefrustreerd wordt. Gelukkig heb ik het niet vaak en heb ik het nog niet gehad als ik ergens moest draaien Winking my eye
Leoo    posted on 25-01-2007 15:51
kheb ut gezien reemz maar die kwam ergens uit januari vorig jaar ofso
dj-nick    posted on 25-01-2007 15:54
Poster: Leoo
kheb ut gezien reemz maar die kwam ergens uit januari vorig jaar ofso

dat maakt niet uit kan je ook gewoon je dipjes intypen
MoXeGy    posted on 25-01-2007 16:06
ja dit heb ik ook wel eens, en naar een weekje lukt het dan weer een heel stuk beter dan voor de dip
Leoo    posted on 25-01-2007 17:54
iz dat geen bumpen dan?? (nick?)
djmamo    posted on 25-01-2007 18:23
ik vind dit toch wel een los staand topic van het baalmoment.

denk dat iedereen dat wel eens heeft, meestal heb ik het ook als ik moe ben en dan draai ik 2 platen en dan stop ik weer want weet dat het dan niks word.

als ik ergens moet draaien heb ik daar niet zoveel last van, denk dat het door een bepaalde vorm van spanning is dat ik dan beter presteer dan dat ik thuis een dipje zou hebben.

en je hebt altijd dagen dat het minder gaat.
www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 25-01-2007 18:25
ik vind dit toch wel een los staand topic van het baalmoment.

Mee eens, slotje lijkt me niet nodig.

denk dat iedereen dat wel eens heeft, meestal heb ik het ook als ik moe ben en dan draai ik 2 platen en dan stop ik weer want weet dat het dan niks word.

Zelfde hier, en als ik tot de conclusie ben gekomen dat het even niet wil ben ik ook meteen flink pissed of, om het zo maar te noemen Winking my eye
djmamo    posted on 25-01-2007 18:29
Poster: Jorrit

als ik tot de conclusie ben gekomen dat het even niet wil ben ik ook meteen flink pissed of, om het zo maar te noemen Winking my eye

oke dat heb ik ook wel een beetje maar niet heel erg, morgen weer een dag denk ik dan
www.moonentertainment.nl
Yorick    posted on 25-01-2007 19:19
ik had een draai dipje toen mijn opa overleden was en dan gaan de uren langzaam voorbij en dan heb je nergens zin in
Laidback    posted on 25-01-2007 19:30
als ik zoiets heb ga ik meestal gewoon sporten..
Squashen of Fitnesse..
vaak dan tegen mn zin in gewoon mezelf pushen..
uiteindelijk kom je er dan na het sporten achter dat je toch niet zo ver in een dip zat als je dacht Winking my eye
dat pushen helpt ook tegen volgende dipjes..
want hoe zit het nou als je vanavond moet draaien in een discotheek en je zit midden in een dip ? ga je dan gewoon niet ?

laidback.
Leoo    posted on 25-01-2007 19:40
dan ga ik zeker wel, maar dan word je ook opgepept door de spanning,, wat je scherper maakt, bovendien ging mijn draaisessie van daarstrax lekker
DaDragon    posted on 25-01-2007 19:56
Een draai-dip heeft iedereen wel eens denk ik...
Maar het heeft ook voordelen:
Als je een draaidip hebt, dan stop je snel met draaien. Dit heeft als voordeel (als je nog thuis woont) dat je ouders ook een keer rust hebben :D

En als je op jezelf woont: Hebben de buren ook een keer wat meer rust :D

Zelf heb ik het ook wel eens dat niets wil lukken. Gewoon een dagje wachten. Dat gaat bij mij het beste.
User edit by DaDragon on 25-01-2007 @ 19:56:42 (7%)
djmamo    posted on 25-01-2007 20:03
Poster: Laidback
hoe zit het nou als je vanavond moet draaien in een discotheek en je zit midden in een dip ? ga je dan gewoon niet ?

laidback.

tuurlijk ga ik wel.

als ik dan s'avonds moet draaien dan pept de plaats me meestal op, hardere muziek meestal en de atmosfeer.

en als het mixen niet zo heel goed gaat dan ga ik gewoon hakke, voordele van apreski dj zijn, draai ook gewoon club/house/electro maar word meestal voor het apreski gevraagd
www.moonentertainment.nl
Leoo    posted on 25-01-2007 21:03
haha ik jump ook wel is spontaan hier op zolder.. en ik draai trance
RoyBeware    posted on 26-01-2007 09:15
Daar heb ik ook wel eens last van :P
DaDragon    posted on 26-01-2007 19:50
Poster: djmamo

..... en de atmosfeer.

bedoel je niet de sfeer? :D
Illusion    posted on 26-01-2007 20:08
Ik heb ook wel eens een draaidip. Ik denk dat het kan komen omdat je teveel mixt. Als ik dan een dagje later ga mixen, heb ik ineens een top mix...:D
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Leoo    posted on 26-01-2007 20:28
dat werkt voor mij ook.. naar andere muziekstijlen luisteren op me mp3 speler werkt ook... voor de afwisseling

MaD    posted on 05-02-2007 16:49
Ik stop meteen als ik een dipje heb, anders raak je alleen maar gefrustreerd, morgen weer een dag

noadja.com /// aboveall.nl
Mforge    posted on 05-02-2007 18:41
als ik een draaidip heb, ga ik gewoon door, ook al loopt het niet, elke keer leer je wat! mocht ik wel frusty worden ga ik door met platen die ik al heel lang niet meer gehoord hebt! en dat helpt meestal.
Als je strax famous bent en 6 keer per week draait komt die dip ook en kan je er ook nie mee kappen!
mikko    posted on 17-02-2007 03:17
Poster: Mforge
als ik een draaidip heb, ga ik gewoon door, ook al loopt het niet, elke keer leer je wat! mocht ik wel frusty worden ga ik door met platen die ik al heel lang niet meer gehoord hebt! en dat helpt meestal.
Als je strax famous bent en 6 keer per week draait komt die dip ook en kan je er ook nie mee kappen!

true,  gewoon door je dips heen bikkelen

130 Users online: 18 Guests (112 Unknown)
Pages generated today : 57.088
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.793.603