[M]Chiellian van Whod - Hits in The Mix 12
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ChiellianvanWhod    posted on 24-01-2007 15:00
Daar is die dan weer, Hits in the Mix Part 12 Winter 2006
(winter 2006?) Ja, ik ben beetje laat dit keer met het maken van deze Mix, dus vandaar dat je wat oudere tracks hoort en wat nieuwere zoals Boogie2Nite en Raind Down Love en de geweldige FLG remix van The Creeps van Camille Jones.
Dit is alweer de 12e editie.. en ook weer gemaakt met Ableton Live (waar was 11 dan?) Dat was meer een demo van 12 en duurder maar 30min die kan ik alsnog wel posten als daar interrese in is ma bevat dezelfde tracks als die van 12. en Part 10 was de Special Edition met de beste tracks van alle jaren (die ik me kan herinneren).
Hier de tracklist:

1.Vinylshakerz - Loves a Fragile Thing (B1 Vinylshakerz XXL Mix)
2.Freemasons - Rain Down Love (Orginal Mix)
3.Booty Luv - Boogie 2Nite (Seamus Haji Big Love Edit)
4.Starting Rock Ft. Diva Avari - Don't Go (Original Mix)
5.Divini Warning - 4 L.B
6.John Marks - Carnival
7.Fedde Le Grand - Just Trippin
8.Erick E - The Beat Is Rocking (VanWhod Edit)
9.Camille Jones - The Creeps (Fedde Le Grand Remix)
10.Don Diablo - Inside My Head
11.Johan Gielen - Revelations (Original Mix)
12.Eric Prydz vs. Floyd - Proper Education (Club Mix)
13.Madonna - Jump (Album Version)
14.Axwell - Watch the Sunrise (Instrumental Mix)
15.Tiesto Ft. Maxi Jazz - Dance 4 Life (12' Mix)
16.Armin van Buuren Ft. Herman Brood - Saturday Night (Club Mix)
17.Ferry Corsten Ft. Guru - Junk (Radio Edit)
18.Jeckyll & Hyde - Frozen Flame
19.Cascada - Everytime We Touch

en hier de download link natuurlijk:
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/ />
En graag jullie reacties ook weer!Winking my eye Bedankt,!

What do you think about [M]Chiellian van Whod - Hits in The Mix 12 ??

Vote :   

the-melody    posted on 24-01-2007 15:06
hey chiel lang geleden hierHappy, laughing Naja ff downloaden die handel.

' Alle downloads slots voor uw land (Belgium) zijn momenteel in gebruik. Probeer het opnieuw na een paar uur of installeer de Megaupload Toolbar voor directe toegang - met de toolbar geinstalleerd zijn er geen slot limieten meer voor u!'
User edit by the-melody on 24-01-2007 @ 15:06:46 (100%)
Reemz    posted on 24-01-2007 15:08
Poster: the-melody
' Alle downloads slots voor uw land (Belgium) zijn momenteel in gebruik. Probeer het opnieuw na een paar uur of installeer de Megaupload Toolbar voor directe toegang - met de toolbar geinstalleerd zijn er geen slot limieten meer voor u!'

Dan moet je ook niet in Belgie gaan wonen . Ik heb er in ieder geval geen last van.
ChiellianvanWhod    posted on 24-01-2007 15:10
Poster: the-melody
hey chiel lang geleden hierHappy, laughing Naja ff downloaden die handel.

ghehe Belgie weerWinking my eye Speciaal voor jouw zalk ut ff probern bij rapidshare of iets dergelijks!
the-melody    posted on 24-01-2007 15:12
het zijn tenslotte wel de nederlanders die megaupload beheren Maar hier hebben ze over heel belgie wel last van. Dus bedankt:d
Reemz    posted on 24-01-2007 15:33
Ik heb de mix geluisterd en de muziek keuze zit wel snor. Vond het opzich een lekkere mix die gemaakt is met Ableton.

Wat ik wel vervelend vond is dat veel house tracks te hoog gepitched zijn waardoor het nummer niet tot z'n recht komt. Ook was het bij een aantal overgangen errug druk en chaotisch.

Al met al een mooie mixje.
Illusion    posted on 24-01-2007 15:48
K'heb hem ook ff geluisterd. Klinkt goed. Lekkere mix bestaande uit Elektro/house, dance en trance. Ik vind het lekker klinken. Overgangen zijn goed, alleen probeer te wachten totdat de vocals eruit zijn.

Misschien kun je eens proberen om het opbouwend te mixen, van elektro/house naar dance, van dance naar trance. Zo creeër je een andere muziek sfeer.

Je hebt bijv. John Marks - Carnival, en daarna opeens Fedde Le Grand - Just Trippin. Het mixen ging goed, maar dit is een groot verschil. Ook omdat je later in je mix weer met trance begint.

Just a hintWinking my eye

klinkt verder goed, goed gebeatmatched, en ga zo doorWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
dj-nick    posted on 24-01-2007 15:58
even kijken
Luxx    posted on 25-01-2007 20:23
hij doet het niet?
www.mothermusic.nl
Cyspoz    posted on 02-02-2007 09:50
Downloading...
Cyspoz    posted on 05-02-2007 11:07
Feedbacking...

Ik weet niet wat je hebt gedaan, maar het geluid is wel behoorlijk ver*****. Ik weet niet of het je is opgevallen, maar je hebt of ergens vreselijk overstuurd (lijkt mij vrij moeilijk met alleen maar software) of ergens een compressor/limiter over het geheel gezet en die vrij lelijk ingesteld. Het volume van je mix zakt namelijk bij iedere mix volledig in elkaar. Dit wordt soms als effect toegepast, maar dit is erg overdone en om het nu op een volledige mix toe te passen vind ik persoonlijk ver van mooi. Is dit een persoonlijke keuze geweest, want dit is volgens mij bewust gedaan.
De tracklist is lekker, met een leuke afwisseling en brede commerciële basis. Voor een mix die Hits in The Mix 12 heet natuurlijk goed gekozen. Mix heeft verder een opbouw er in zitten waardoor je de luisteraar nieuwsgierig maakt en aan je mix laat plakken.
Je overgangen zijn allemaal erg mooi afgewerkt, lopen uiteraard ook allemaal strak en zijn logisch en goed gekozen. Vooral de afwerking met effecten is mooi gedaan, door ze subtiel maar wel helder toe te passen.
De laatste twee nummers komen niet zo mooi uit de verf als dat je zou verwachten. Frozen Flame wordt er niet zo heel erg lekker knallend ingemixt zoals bij dat nummer wel erg past, het is tenslotte Jump. En de overgang met Cascada is ook niet echt fraai. Nummers klinken niet mooi harmonicsh samen en het effect wat je er over gooid is niet erg mooi. Verder loopt het nummer nogal zwaar onder zijn normale snelheid waardoor dat spring effect wat je normaal tijdens het horen van dat nummer krijgt een beetje weg is. En dat is natuurlijk jammer, want het is zeker een goed nummer als sluiter van de mix.
Al met al een lekkere mix om naar te luisteren om in de stemming te komen voor van alles en nog wat aan feesten. Baal meteen dat het pas maandag is Winking my eye

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

234 Users online: 49 Guests (185 Unknown)
Pages generated today : 27.780
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.679.792