naam houden/nieuwe naam
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tym    posted on 23-01-2007 23:33
hi Happy, laughing
ik zit al best wel een tijdje hier en ik heb ook al zeker een tijdje mn gear bij elkaar, maar ben nu pas een paar maandjes echt intensiever er mee bezig geweest, al wil school me toch vaak verhinderen van echt lekker achter elkaar oefenen maarja..

probleem is, ik heb nog steeds geen geschikte naam gevonden.
ik heet voluit Tim Hoeben en draai voornamelijk house, electro house ed.
misschien moet ik gewoon tym wel houden, maar dan heb je weer dat mensen het gaan uitspreken als tijm of weet ik het.

iemand suggesties?

What do you think about naam houden/nieuwe naam ??

Vote :   

Dj_T.im    posted on 24-01-2007 14:09
iig geen T.im doenWinking my eye
Dj_Fantasy    posted on 24-01-2007 14:35
Tym is wel mooiHappy, laughing of misschien van tym naar Dj The Time ofzoHappy, laughing maar je moet bij naamveranderingen altijd opletten of je gekozen naam al niet bestaat of wel. Als er zo al iemand bestaat is dit schending van Copyright's en kan je hiervoor worden aangeklaagd met nog andere tot gevolg.

dj2dj.nl
tym    posted on 24-01-2007 14:58
mjaa er bestaat wel een Tym Ryan.. maar of dat genoeg is ;x
DaDragon    posted on 24-01-2007 16:27
The Thim... (geeft engelse schrijf/spreektaal eraan)

DJ Mith  (zit tim in verwerkt)

DJ TimBuh (TimBoeh voornaam + deels achternaam in reverse)

Of gewoon DJ Rinaldo... Die is nog beschikbaar omdat de vorige topicstarter voor een andere naam deze niet wilde omdat hij maarten heette.

dion    posted on 24-01-2007 16:30
dj tybo  van de naam tym die je had en je agter is wel een stoere naam voor electro enz.
ccc    posted on 24-01-2007 16:35
Misschien is TimTim GO iets? En als je dan in het buitenland moet draaien kun je TimTimGO Germany doen.
dutchman    posted on 24-01-2007 16:55
Poster: DaDragon
Of gewoon DJ Rinaldo... Die is nog beschikbaar omdat de vorige topicstarter voor een andere naam deze niet wilde omdat hij maarten heette.

jij altijd met je rinaldo:P

Ik vind zelf TimTim GO ook wel wijs:P
djmaarten    posted on 24-01-2007 17:02
is het opeens een trend geworden om je naam te gaan verandere daars is ft mee begonen geloof ik en je ziet het niet heel vaak in het forum voor komen
Dj_Fantasy    posted on 24-01-2007 17:29
Poster: djmaarten
is het opeens een trend geworden om je naam te gaan verandere daars is ft mee begonen geloof ik en je ziet het niet heel vaak in het forum voor komen

Dat is nog al eens geweest (voor jou tijd), maar dat waait zo weer over hoorHappy, laughing geef het een goede 2weken.
dj2dj.nl
tym    posted on 24-01-2007 17:32
mja ik verander alleen mn naam net echt .. heb tym alleenmaar gebruikt om te reggen hier. heb al een half jaar geen naam ;x

in ieder geval, tybo klinkt opzich ook wel leuk, maar de andere waardeer ik de suggesties, maar niet helemaal wat ik zoek.

nog andere suggesties? :D
jonny820511    posted on 24-01-2007 17:59
timster!

timmie slimmie!

The Insane Machine (T.I.M.)!

Timmo Hoebâsano!

This is an old Topic

No new postings for 6.684 days.
 Post CommentThat would be 222.8 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

165 Users online: 18 Guests (147 Unknown)
Pages generated today : 63.557
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.800.072