2 verschillende cd spelers gebruiken...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Stebu    posted on 23-01-2007 21:10
Hallo allemaal,

Ik begin straks met draaien  Maar nu zit ik te denken om 2 cd spelers te gaan halen van 2 verschillende merken/type... Is dit een probleem of maakt dit niet zoveel uit?

Wie kan mij antwoord geven op mijn vraag en misschien nog tips geven

Dankjewel!

Stebu

What do you think about 2 verschillende cd spelers gebruiken... ??

Vote :   

DNR    posted on 23-01-2007 21:11
welke spelers heb je in gedachten
Dj_Fantasy    posted on 23-01-2007 21:15
probeer dit anders eerst eens uit in een dj-shop bij jou in de buurt.
dj2dj.nl
dutchman    posted on 23-01-2007 21:15
het kan een probleem zijn, ik zelf vind het namelijk niet bepaald prettig om van een cdj 200 te mixen naar een numark cdn 88. dit komt omdat de spelers allebei totaal anders werken. je zou dit gewoon is moeten uit proberen in een winkel. maar het ligt er wel aan welke 2 verschillende spelers je wilt gebruiken.
Stebu    posted on 23-01-2007 21:16
Ik heb een toploadertje van Koolsound gekregen, maar ik wilde eigenlijk om te beginnen een Gemini CFX gaan halen. Dus ik dacht, als ik nu 1 CFXje haal comineer ik dat eerst met die toploader en als ik weer geld heb haal ik een 2e CFX erbij....

Gaat dat goedkomen ?

Steev    posted on 23-01-2007 21:17
Waarom 2 verschillende en niet 2 dezelfde? Neem je een dure en een goedkopere omdat je budget te laag is? Dit zou ik je sterk afraden omdat die duurdere in de toekomst meestal beter uitpakt en ja een kat in de zak hebt gekocht met die goedkopere. Het is verstandiger om of 1 te kopen en door sparen voor diezelfde, of 2 goedkopere te kopen. Want je krijgt altijd spijt bij een duurdere en een goedkopere Winking my eye
Stebu    posted on 23-01-2007 21:19
Duidelijk

Bedankt allemaal voor de reacties!
Romanyu    posted on 23-01-2007 21:21
Poster: Steev
Waarom 2 verschillende en niet 2 dezelfde? Neem je een dure en een goedkopere omdat je budget te laag is? Dit zou ik je sterk afraden omdat die duurdere in de toekomst meestal beter uitpakt en ja een kat in de zak hebt gekocht met die goedkopere. Het is verstandiger om of 1 te kopen en door sparen voor diezelfde, of 2 goedkopere te kopen. Want je krijgt altijd spijt bij een duurdere en een goedkopere Winking my eye

Ben ik het helemaal mee eens. Ik heb sinds de zomer een Pioneer CDJ 800 gekocht en doorgespaart voor de 2e die ik sinds eind november heb. Dit vind ik echt de beste oplossing omdat ik hier ook vrij lang mee vooruit kan en het ook heel lastig is om inderdaad tegelijk met 2 verschillende cd-spelers te mixen.
Dj_Fantasy    posted on 23-01-2007 21:22
Ik zou proberen die Koolsound te verkopenWinking my eye vooral omdat het een ECHT LOW-BUDGET merk is.. Ik zou dan eerder kijken naar een reloop of een jb-system cd-speler. Heb je meer plezier aan, en heb je iets beter kwalitieit.

dj2dj.nl
djmamo    posted on 24-01-2007 10:36
ik denk dat het voordelen heeft als je 2 verschillende hebt, je leert ze allebei kennen en je leert er op draaien.

en het hele kunstje is om de bass gekijk te zetten en als je dat kan maakt het niet zo heel erg uit waar je op draait.

en als je er 1 krijgt en 1 koopt, zou ik zeggen dat je zelf kijkt wat je wil.

www.moonentertainment.nl
Illusion    posted on 24-01-2007 12:07
Ben het met mamo eens.

K'weet zeker dat het geen probleem is. Wat zou hierbij nou het probleem kunnen wezen.

Iedereen heeft het liefst 2 van dezelfde merken, 2 x cdj 800 of 2x cdj 200. Het zou ook geen probleem zijn als je een cdj 800 hebt met een numerk cd spelertje ofzo. Het gaat toch allemaal om je mixtechniek.

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
greup    posted on 24-01-2007 12:16
Ik heb op het moment ook een set-up staan die bestaat uit 2* cdj 200 en 2* gemini cdj 20. De pioneer en gemini hebben  een compleet ander cue stysteem wat even wenne is,.. Maar het is zeker mogelijk. Het grootste min-punt is het oog,... Meestal ziet het er niet zo mooi uit om 2 verschillende spelers te hebben.
djmamo    posted on 24-01-2007 12:40
ik heb zelf momenteel 2x cdj 200 staan en een cmx 3000, is allemaal een beetje anders maar het werkt wel gewoon
www.moonentertainment.nl

This is an old Topic

No new postings for 6.804 days.
 Post CommentThat would be 226.8 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

337 Users online: 263 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 51.844
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.745.235