[T] Harder Then Steel [Hard Techno]
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Freaky_Nicky    posted on 23-01-2007 16:51
Ben bezig aan een Hard Techno track.
'k Denk dat het wel potentiëel heeft om een bommeke te worden!
Daarom da'k het hier al is post! Reacties zijn welkom, goed en slecht..

Freaky Nicky - Harder Then Steel

What do you think about [T] Harder Then Steel [Hard Techno] ??

Vote :   

Devotion    posted on 23-01-2007 18:54
Zal hem zeker checken; 't is overigens Harder Than Steel.
the-melody    posted on 23-01-2007 18:59
Hard techno= schranz? Teminste dat heb ik me laten wijsmaken. Als het schranz moet voorstellen is het nou niet echt gelukt. Het kan zijn dat ik verkeerd ben qua genre. Iig deze zou ik meer indelen als harde jumpHappy, laughing Maar het klinkt al best goedThumbs Up Begrijp me niet verkeerd ofzo, maar persoonlijk vind ik dat enkel het middenstukje(geschuur) gelukt is. Dan gaat hij weer over naar jump vind ik.
User edit by the-melody on 24-01-2007 @ 13:41:35 (59%)
DJ_Sintec    posted on 24-01-2007 13:16
oke ik trek mijn wooren in Happy, laughing kvind het zeer goed gedaan en het leunt inderdaad aan bij hardtec, maar kvind het wel een beetje naar hardstyle nijgen
User edit by DJ_Sintec on 24-01-2007 @ 15:26:03 (71%)
Freaky_Nicky    posted on 24-01-2007 19:23
Poster: the-melody
Hard techno= schranz? Teminste dat heb ik me laten wijsmaken. Als het schranz moet voorstellen is het nou niet echt gelukt. Het kan zijn dat ik verkeerd ben qua genre. Iig deze zou ik meer indelen als harde jumpHappy, laughing Maar het klinkt al best goedThumbs Up Begrijp me niet verkeerd ofzo, maar persoonlijk vind ik dat enkel het middenstukje(geschuur) gelukt is. Dan gaat hij weer over naar jump vind ik.

Fuck Schranz, call it Hard Techno :p Schranz is idd een andere benaming!
Het is idd zo da je er ni echt 1 stijl kunt op plakken, wat ook de bedoeling is!
Er is nog werk aan, maar slecht klinkt die zeker niet. Mss gewoon u soort genre niet?

Poster: DJ_Sintec
oke ik trek mijn wooren in Happy, laughing kvind het zeer goed gedaan en het leunt inderdaad aan bij hardtec, maar kvind het wel een beetje naar hardstyle nijgen

Thnx voor de reactie! Voor comment; zie hierboven :p
the-melody    posted on 24-01-2007 19:31
Poster: Freaky_Nicky

Fuck Schranz, call it Hard Techno :p Schranz is idd een andere benaming!
Het is idd zo da je er ni echt 1 stijl kunt op plakken, wat ook de bedoeling is!
Er is nog werk aan, maar slecht klinkt die zeker niet. Mss gewoon u soort genre niet?

Thnx voor de reactie! Voor comment; zie hierboven :p
 Neen idd het is niet echt mijn genre, ik luister wel graag frank kvitta maar daar blijft het bijHappy, laughing Ik ben wel benieuwd naar het eind resultaat:D Ik bedoelde ook meer dat als ik het wat vergelijk met frank kvitta dat het totaal anders klonk. Achja, laat me maar weten wanneer hij af is.

This is an old Topic

No new postings for 6.820 days.
 Post CommentThat would be 227.3 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

239 Users online: 41 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 37.463
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.689.475