Setup djm 800 djc1000mk3 en finalscratch open (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ftheworld    posted on 23-01-2007 13:38
Ik ga nu ne nieuwe setup kope ma ik weet nie goed hou ik dit ga aansluiten op mekaar zoek suggesties

-Djm 800
-2*Djc 100 mk3
-2*technics turntables 1020 (voor finalscratch)
-Finalscratch open (ga ik gebruiken met traktor 3)
- 2*? pioneer efx-1000 (voor djc 1000 mk3)
-mackbook pro 15"

Hoe ga ik deze setup met elkaar aansluiten heb ik eigenlijk nog finalscratch nodig met djm 800 die toch al midi heeft.  

What do you think about Setup djm 800 djc1000mk3 en finalscratch open ??

Vote :   

ftheworld    posted on 26-01-2007 16:41
Poster: Dj-RK
eej menneke ik weet niet wat jij van plan bent maar als je nou gewoon zorgt dat je eerst alles weet dan bas je mond open doet en niet de hele tijd andere dingen zeggen

quote:
Poster: ftheworld

Ik haat platen

net als hansje zegt..
waarom wil je dan draaitafels en fs

Ik haat platen omdat ze zo lomp en zwaar en duur zijn en zeker het geruis endaarom wil ik fs snap je.

Hansje    posted on 26-01-2007 17:13
quote:

Ik haat platen omdat ze zo lomp en zwaar en duur zijn en zeker het geruis endaarom wil ik fs snap je.

okee snap ik, maar ik snap dan nog niet waarom er ook nog eens 2 cdj's bijkomen...
Ga je een deel van je mp3's op cd branden en een ander deel niet?
djmamo    posted on 26-01-2007 17:25

ik zou het graag fijn vinden als je je eigen ff verdiept in de dingen die je wilt en zegt.
want je post zijn van dus danige kwaliteit dat menig forum lid merkt dat jij ook maar echt heel weinig verstand hebt van de spullen die je wilt, en je hebt waarschijnlijk je eigen ook niet verdiept in deze site.

je weet dat "geruis" van je platen spelers eigenlijk verwaarloosbaar is, en mocht je ruis hebben met je platen dan ligt dat aan de afstelling van je naald en/of toonarm.

dus post nu ff een doordacht iets.

www.moonentertainment.nl
TheSupercrab    posted on 26-01-2007 17:31
Als je niet van plaaten houdt en wel met FS wil werken gebruik dan gewoon FS CDS... Heb je maar 1 plaaten speeler nodig om te rippen.
ftheworld    posted on 26-01-2007 19:10
ma als finalscratch nie compatible meer is met stantan traktor 3 wat dan wel want ik wil wel traktor 3 gebruiken wat raad ge dan aan
Alert : zoals al eerder gezegt,. Op dit forum typen wij ABN. Gaarne je hieraan dan ook aan te passen.
Mod edit by greup on 26-01-2007 19:31 (1%)
Steev    posted on 26-01-2007 19:26
Pff, ik heb me niet echt verdiept in final scratch, maar jij zo te zien al Hélémáál niet. Ten eerste, final scratch is van Stanton of van een ander merk die dit heeft. Ten tweede, Tractor 3 is van Native Instruments en heeft verder niets te maken met Stanton. Ten derde, je kan Traktor 3 gewoon gebruiken, + als je wilt met FS, dus, ookal is het niet compitable meer, kan je Traktor 3 gewoon nog gebruiken.

Je zaagt echt om niets, je gebruikt taal die niet door de beugel kan (ik heb die post hierboven wel 4x moeten lezen voordat ik snapte wat er stond)

En verder, VERDIEP JE IN WAT JE WIL, je hebt echt geen idee waar je over praat. Volgens mij ben je naar een online shop gegaan en hebt daar de duurste dingen uitgepikt, anders kom je echt niet aan 2 efx...
lolbroek    posted on 26-01-2007 19:48
SSL als we serieus gaan blijven antwoorden Happy, laughing Het enige alternatief momenteel (in dezelfde prijsklasse)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

342 Users online: 268 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 988
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.750.460