Ik twijfel aan de waarheid van dit topic, want het lijkt me een beetje stoer doen, maaaaar ik kan me ook vergissen
Als ik toch wil helpen, zou ik aanraden om nog eens goed na te denken. (En wat te zoeken naar de juiste namen van de producten die je wil kopen :/ vb: Timecode heeft niets met MIDI te maken!)
Ten eerste: 2 EFX'en snap ik zoals de meesten hier al niet. Eentje red je het heus wel mee
Ten tweede: 2 CDJ1000's + 2 TT's en FS, beetje nutteloos toch? doe jezelf een plezier, ga naar de winkel om de producten te testen en denk eens na. Wil je scratchen? Laat dan die cdj's weg. Wil je mixen? Waarom dan nog TT's en FS kopen als je de veel uitgebreidere CDJ's kan kopen? Mijn advies is dan: koop 2 cdj's en 1 TT om te recorden.
FS kan je er altijd nog bijkopen als je geen cd's meer wilt branden, maar vind ik wat nutteloos.
Ten derde: koop enkel een Macbook pro als je geilt op grote schermpjes. Performance verschil is niet zo groot tov van de "gewone" Macbook, en het prijsverschil is veel te groot als je hem enkel gaat gebruiken voor audio.
Ten vierde: DJM800 is leuk en kan ik wel begrijpen dat je deze wil aanschaffen, maar mijn voorkeur gaat uit naar de DJM909 dan. 4 digitale toestellen vind ik teveel! (2*CDJ & 2*FS-TT) Koop dan 3 CDJ's als je met meer dan 2 decks wil mixen.
Een hele post, die waarschijnlijk zonder nut is getypt. Meer dan 10.000 ? uitgeven aan producten waarvan je de naam niet weet lijkt me fout.
Zoals ik al zei, ik kan me heel erg over je vergissen, en dan ben ik bereid mijn excuses aan te bieden, maar dit komt over als wat stoer doen. "Ik heb massas geld & wil alles en jullie mogen dat best weten" attitude... Meestal dan nog verzonnen ook om "respect" te krijgen.
Ik wacht vol ongeduld op een reply van de topicopenaar, of ik al dan niet mijn excuses moet aanbieden