dit omdat ik nu met mijn nieuwe DJ booth echt serieus aan het mixen ben enzo en niet meer een beetje de drive-in DJ uithang.
dennisv -->Vibemaster-D
ik wil iedereen bedanken voor de hulp en antwoorden op mijn vragen het afgelopen jaar. ik heb er veel aangehad, en daardoor ben ik nu met het "echte" werk begonnen.
DJ Vibemaster D
What do you think about Name Change: Dennisv -> Vibemaster-D ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
thanx voor de reacties. ik zal mijn booth volgende week eens gaan posten als mijn nieuwe flightcase vor me BPM-computer er is. en dan tegen juni us met de nieuwe mixer. de A/H Xone 92 of de DJM800.
This is an old Topic
No new postings for 6.793 days. Post CommentThat would be 226.4 months or a whopping 18.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.