[TK] Allen & Heath Xone:92
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Ferrox    posted on 21-01-2007 21:32
Te Koop een Allen & Heath Xone:92

Na erg lang twijfelen gaat mijn voorkeur toch uit naar een DJM-800. Hoewel ik deze kwa geluids kwalliteit beter vind (vooral de meesterlijke EQ), ga ik liever voor een bak met effecten om lekker mee te klooien.

Hij is nog zo goed als nieuw. Echter laat ik hem voordat hij de deur uitgaat onder garantie nakijken, dit omdat 1 filter het begaf tijdens de snikhete zomer. Maar heb sinds die eene keer er nooit geen last meer van gehad.

Ik kan wel foto's schieten maar er zitten geen krassen op of andere gebruikers schade. heeft altijd in case gezeten en is een 7/8 maal on the road geweest

De mixer is van 04-03-06, bijna een jaar dus.

Hij gaat alleen weg als ik er voldoende voor krijg!! Anders wacht ik tot hij echt versleten is (6/7 jaar verder ofzo).

bieden vanaf 1000 euro, Let op: dit is niet mijn minimale prijs, maar meer om onzin biedingen te voorkomen.
Ik heb geen doos meer, wel alle bijvoegingen zoals handleiding, afdekdoppen, rackoren.

PM Voor meer info, desnoods met e-mail adres, dan mail ik wel!

What do you think about [TK] Allen & Heath Xone:92 ??

Vote :   

MoXeGy    posted on 21-01-2007 22:00
hoeveel effecten zitten er eigenlijk op? tog alleen de filter he?
ik kan er niet veel van vinden.
tairip    posted on 22-01-2007 02:51
Poster: MoXeGy
hoeveel effecten zitten er eigenlijk op? tog alleen de filter he?
ik kan er niet veel van vinden.

Er zitten inderdaad alleen maar filters op! Geen effecten.

Wat bedoel je met ik kan er niet veel van vinden.

User edit by tairip on 22-01-2007 @ 02:52:08 (26%)
Laidback    posted on 22-01-2007 06:36
Ik heb deze Mixer 2 weken geleden nog onder handen gehad bij ferrox..
hij is in zeeer goede staat, geen krasje niets, faders werken als nieuw.
een hele goede koop dus!
Vibemaster-D    posted on 22-01-2007 20:12
nou ferrox overtuig me ik twijfel nog tussen de xone 92 en de djm800. en aangezien jij van xone naar djm gaat. PM me anders maar wat jouw reden is en wat jij dan de voordelen en nadelelen van beide mixers vind. als je dat zou willen doen alvast bedankt voor de moeite. maar succes met je verkoop.
MoXeGy    posted on 22-01-2007 20:13
mm zou je die dan mij ook kunnen pmen? aangezien ik ook nog twijfel met welke mixer ik koop.
Ferrox    posted on 22-01-2007 20:14
Poster: Vibemaster-D
nou ferrox overtuig me ik twijfel nog tussen de xone 92 en de djm800. en aangezien jij van xone naar djm gaat. PM me anders maar wat jouw reden is en wat jij dan de voordelen en nadelelen van beide mixers vind. als je dat zou willen doen alvast bedankt voor de moeite. maar succes met je verkoop.

het staat eigenlijk letterlijk in mijn openingspost,

wil je kwallitatief hoogstaand geluid (met name de EQ), pak dan de Xone

Wil je liever pielen en klooien met nummers (meer effecten dan alleen de filters), pak dan de DJM. Daar moet je het tussen afwegen..

User edit by Ferrox on 22-01-2007 @ 20:17:06 (7%)
Ferrox    posted on 22-01-2007 20:18
ohjah, tenzij je geld teveel hebt kun je een Xone met EFX pakken. Mischien doe ik dat als ik niet genoeg vang voor deze Xone..
Vibemaster-D    posted on 22-01-2007 20:20
ik vind de CFX heerlijk en verslavend dat wel. maar heeft die Xone nu een digitale ingang? want ik wil me MK3's wel digitaal aansluiten als dat dan kan. als de xone die niet heeft is denk ik de keuze ver gemaakt. want xone + EFx zit er niet in
Ferrox    posted on 22-01-2007 20:32
Die zit er niet op nee,

maar dat doet in mijn ogen niets af van de geluidskwalliteit..

Want Digitaal klinkt leuk, maar ook dat kan vernacheld worden door de EQ's hoor

Edit: als je ff zoekt naar het topic van de DJM-800 zie je alle voors en tegens van de Xone en de DJM. Mischien handiger om daar te gaan lezen ipv mijn topic vol te gooien met vragen..

Ik wil ze graag beantwoorden, maar het andere topic is niet voor niets op slot gedaan omdat er eindelose discussies uitrollen.
User edit by Ferrox on 22-01-2007 @ 20:33:56 (100%)
Vibemaster-D    posted on 23-01-2007 16:25
ok thanx. ik wil je topic niet vol poste.
maar ik dacht jij gaat van de Xone naar de DJM
maar ik ga vrijdag middag ergens draaien en ik had gebeld en ze hebben daar een Xone 92 staan dus.

maar ik wens je veel succes met verkopen. en zal je niet meer lastigvallen.
Ferrox    posted on 23-01-2007 16:27
Poster: Vibemaster-D
ok thanx. ik wil je topic niet vol poste.
maar ik dacht jij gaat van de Xone naar de DJM
maar ik ga vrijdag middag ergens draaien en ik had gebeld en ze hebben daar een Xone 92 staan dus.

maar ik wens je veel succes met verkopen. en zal je niet meer lastigvallen.

Maakt niet uit, als het voor jou duidelijk is.

Maar waar ik bang voor was is dat hier weer die discussie kwam zoals die in het DJM-800 topic is voorgekomen.

Suc6 met de keuze!
Ferrox    posted on 28-01-2007 21:31
trapje onder zijn kontje..

Hij staat btw nog niet op marktplaats, wil het eerst hier proberen en daarnaast ben ik nog in overleg met mijn dealer of ik iets kan ruilen..

dus wil je goedkoper een zgan Xone:92.. is nu je kans!
Ferrox    posted on 05-02-2007 21:34
trapje!!
Ferrox    posted on 12-02-2007 16:31
Schop!

bod van 1100 euro gehad..
tairip    posted on 12-02-2007 18:08
Mensen die twijfelen tussen de DJM800 en de Xone moeten ook niet vergeten dat de Xone 4 delige toonregeling heeft! Dat is wel even wennen in het begin. Wil je een standaard disco mixer die over staat (bijna overal) dan zou ik voor de DJM-800 gaan.

Je kan dan in de club ook lekker freaken omdat je je thuis al alles aangewend hebt!
De Xone is een echte techno bak, veel mensen die techno draaien vinden het fijn om met die filters te klooien.
Ferrox    posted on 12-02-2007 20:18
Poster: tairip
Mensen die twijfelen tussen de DJM800 en de Xone moeten ook niet vergeten dat de Xone 4 delige toonregeling heeft! Dat is wel even wennen in het begin. Wil je een standaard disco mixer die over staat (bijna overal) dan zou ik voor de DJM-800 gaan.

Je kan dan in de club ook lekker freaken omdat je je thuis al alles aangewend hebt!
De Xone is een echte techno bak, veel mensen die techno draaien vinden het fijn om met die filters te klooien.

Laat ik nu net alles behalve techno draaien :P
tairip    posted on 12-02-2007 23:01
Poster: Ferrox

Laat ik nu net alles behalve techno draaien :P

Het was even om andere mensen over de streep te trekken, ik zou de DJM-800 verkiezen boven de Xone-92 vanwege zijn gebruiksgemak en effecten. Maar ik deins zeker niet terug als er een Xone staat! De Xone is ook gewoon een volwaardige kwaliteits mixer met vette filters.

Laidback    posted on 13-02-2007 01:11
Poster: tairip

Het was even om andere mensen over de streep te trekken, ik zou de DJM-800 verkiezen boven de Xone-92 vanwege zijn gebruiksgemak en effecten. Maar ik deins zeker niet terug als er een Xone staat! De Xone is ook gewoon een volwaardige kwaliteits mixer met vette filters.

daarbij even als toevoeging, nog geen jaar geleden was de Xone Super Hot!
en iedereen Moest en zou een Xone hebben!
nu de djm-800 uit is, hoppa iedereen over..
ik heb nog nooit iemand horen klagen over de 4 delige EQ bak..
en nu de djm-800 er is.. komt het boven water..
beetje jammer Happy, laughing
ik zou graag een Xone hebben! . tis een degelijk stukje Kwaliteit. met ook een heerlijke Sound! ..

Moi!
Ferrox    posted on 13-02-2007 07:38
Het is net wat ik zeg, als ik hem niet voor voldoende verkocht krijg, dan blijft hij lekker staan!! Want er is nix mis met die bak.
User edit by Ferrox on 13-02-2007 @ 07:38:48 (32%)
Mforge    posted on 13-02-2007 10:36
Een Xone is nog steeds de superieure mixer, en dat zal altijd zo blijven..
en het maakt niet uit welke soort house je draait.
tis alleen een mixer om lange overgangen te maken en rustig door te mixen, is dat niet jou stijl is het niet jouw mixer.
ik heb hem zelf ook, en wat kwaliteit betreft is ie gewoon beter, tis niet voor niks dat de djm 800 nieuw nu al voor 100 a 150 euro minder word verkocht bij de winkels. (in duitsland that is)
tairip    posted on 13-02-2007 12:00
Poster: Laidback

daarbij even als toevoeging, nog geen jaar geleden was de Xone Super Hot!
en iedereen Moest en zou een Xone hebben!
nu de djm-800 uit is, hoppa iedereen over..
ik heb nog nooit iemand horen klagen over de 4 delige EQ bak..
en nu de djm-800 er is.. komt het boven water..
beetje jammer Happy, laughing
ik zou graag een Xone hebben! . tis een degelijk stukje Kwaliteit. met ook een heerlijke Sound! ..

Moi!

Hooow... klagen over de toonregeling heb ik het nooit over gehad! Ik zei dat het even wennen is.
Ferrox    posted on 06-03-2007 17:58
Is verkocht!!!

Staat inmiddels al een halve week een DJM-800 te pronken..

Binnenkort dus een nieuwe Booth-pic!!
Nvie    posted on 06-03-2007 20:11

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

249 Users online: 47 Guests (202 Unknown)
Pages generated today : 37.938
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.689.950