Poster: MoXeGy
hoeveel effecten zitten er eigenlijk op? tog alleen de filter he?
ik kan er niet veel van vinden.
Poster: Vibemaster-D
nou ferrox overtuig me ik twijfel nog tussen de xone 92 en de djm800. en aangezien jij van xone naar djm gaat. PM me anders maar wat jouw reden is en wat jij dan de voordelen en nadelelen van beide mixers vind. als je dat zou willen doen alvast bedankt voor de moeite. maar succes met je verkoop.
Poster: Vibemaster-D
ok thanx. ik wil je topic niet vol poste.
maar ik dacht jij gaat van de Xone naar de DJM
maar ik ga vrijdag middag ergens draaien en ik had gebeld en ze hebben daar een Xone 92 staan dus.
maar ik wens je veel succes met verkopen. en zal je niet meer lastigvallen.
Poster: tairip
Mensen die twijfelen tussen de DJM800 en de Xone moeten ook niet vergeten dat de Xone 4 delige toonregeling heeft! Dat is wel even wennen in het begin. Wil je een standaard disco mixer die over staat (bijna overal) dan zou ik voor de DJM-800 gaan.
Je kan dan in de club ook lekker freaken omdat je je thuis al alles aangewend hebt!
De Xone is een echte techno bak, veel mensen die techno draaien vinden het fijn om met die filters te klooien.
Poster: Ferrox
Laat ik nu net alles behalve techno draaien :P
Poster: tairip
Het was even om andere mensen over de streep te trekken, ik zou de DJM-800 verkiezen boven de Xone-92 vanwege zijn gebruiksgemak en effecten. Maar ik deins zeker niet terug als er een Xone staat! De Xone is ook gewoon een volwaardige kwaliteits mixer met vette filters.
Poster: Laidback
daarbij even als toevoeging, nog geen jaar geleden was de Xone Super Hot!
en iedereen Moest en zou een Xone hebben!
nu de djm-800 uit is, hoppa iedereen over..
ik heb nog nooit iemand horen klagen over de 4 delige EQ bak..
en nu de djm-800 er is.. komt het boven water..
beetje jammer
ik zou graag een Xone hebben! . tis een degelijk stukje Kwaliteit. met ook een heerlijke Sound! ..
Moi!